نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو
آخرین مطالب
نویسندگان
۳۱
تیر ۹۴

گفتم : تو ش‍‍‍‍ـیرین منی.گفتی:تو فرهادی مگر
گفتم : خرابت می شوم گفتی :تو آبادی مگر
گفتم : ندادی دل به من .گفتی:تو جان دادی مگر
گفتم: ز کویت می روم .گفتی تو آزادی مگر
گفتم :فراموشم مکن گفتی تو در یادی مگر

 


خلاصه ما هرچی گفتیم ضایعمون کرد

نظرات  (۱)

۳۱ تیر ۹۴ ، ۱۸:۳۱ فروشگاه اینترنتی ارزان و مطمئن
سلام
خیلی وبلاگت خوبه اول که وارد شدم فک کردم یه ادم غمگین صاحب این وبلاگه اما دقیقا برعکسه.ارزوی موفقیت و سعادتمندی واست دارم
اگه امکان داره ما رو به اسم فروشگاه اینترنتی ارزان و مطمئن لینک کنید
و در صورت لینک کردن از ما تخفیف خرید بگیرید
دیدنش ضرر نداره
tntbuy.ir
پاسخ:
فاطمه: ای بابا مگه چ اشکالی داره قالبم تیره باشه خو من رنگایه تیره رو میپسندم مگه حتما باید گل منگولی باشه تا شاد به نظر بیام
چشم میام میبینم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">