نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو
آخرین مطالب
نویسندگان
۰۲
آبان ۹۵

توجه کردم ما کلا برای دیپلم گرفتن زیادی درس میخونیم

مثلا رشته ریاضی  فصل اول فیزیکشون(مون😆)برا کساییه ک میخوان برن مکانیک 

مبانی کامپیوتر مخصوص بچه هایی ک دانشگاه کامپیوتر میخوان بخونن 

شیمی سوم خودش خوبه کوشولو و مموشه امااااا شیمی سال قبل تاثیر مستقیم داره روش و اهم اهم 

در مورد حسابان هم هیچی نگم بهتره کمرم از شدت سنگینی بند و بساطش شکسته

خلاصه این همه درس ها رو ناله و نفرین کردم ک بگم 

اقایون خانما من امسال سرم بس ناجوانمردانه شلوغه 

تازه به این درس ها جلسه های اداره برای یک شوخی لوس ب اسم فرمانده بسیج مدرسه رو اضافه کنید

این همه حرف زدم برای عذر تقصیر دیگ من کم میرم کم میام 

_________

ن.ن :نمیام ک نیاما کمتر میرسم ک بیام ولی سعی میکنم بیام 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۲
فاطمه

نظرات  (۴)

اوووم منتظرتیم :)
درسا رو که میخونی بالاخره.
کنکور میدی دانشگاه هم میری.
بسیجم شاید کارای اداریش خسته کننده باشه ولی اگه درست تعریف بشه واقعا خوبه..
جهت زندگی منو همین حضورم تو بسیج عوض کرد وگرنه الان معلوم نیود...
به هر حال اگه کمک خاستی بهم بگو.
هنوز یه چیزایی یادم مونده
پاسخ:
دارم ریز ریز میشم دیگه
۲۶ آبان ۹۵ ، ۰۱:۳۹ رادیو عاشقی
موفق باشى
پاسخ:
مرسی همچنین
موفق باشین...
پاسخ:
مرسی
سلامت باشین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">