نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو
آخرین مطالب
نویسندگان
۲۰
ارديبهشت ۹۷

دلم تنگ شده برا اینجا بودن 

برای با شما بودن

ولی شماها نیستین:/ 

پس خدافظ برای همیشه:))

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۷/۰۲/۲۰
فاطمه

نظرات  (۷)

آره 
دقیقا 
دلتنگیم و تنها !
پاسخ:
هوووم هی میام هیچکس نیست افسرده و غمگین برمیگردم
خب دوستای جدید پیدا کن ... هر موقع که وقت کردی ... 
پاسخ:
میدونی
دیگه هیچی باحال نیست 
لااقل ن مثل قدیما
چیزای باحال همیشه هستن ... شاید درستش اینه که :
دیگه هیچ حالی نداری
مثل قدیما ... :)
پاسخ:
حق با توعه:)
۲۰ تیر ۹۷ ، ۱۸:۵۸ محمدرضا ...
متاسفم ...
پاسخ:
نباش
۲۶ دی ۹۷ ، ۱۱:۱۵ محمد علمدار
سلام
من تازه بعد از 3 سال برگشتم ... ولی چقدر دیر ... خیلیا نیستن
هر چند من دوباره شروع میکنم توکل بر خدا
اگر باز اومدید منتظرتون هستم ، بهم سر بزنید
پاسخ:
آقا من میام بیایید D:
۱۴ مرداد ۹۸ ، ۰۳:۰۸ نارین میرشکار

من و یاد داری نخودی ؟ 

فک نکنم دیگه اینو ببینی 

ولی‌به یادتم‌:)

پاسخ:
ناریییین سلاااامممم
الهی قربونت بشم مگه میشه تورو یادم بره اخه خوشگل من
چقد خوبه اتفاقی اومدم اینجا 
منم هر وقت دوربین میبینم یادت می افتم و خوب جدیدا دوربین خریدم*_*

۰۵ بهمن ۹۹ ، ۲۱:۵۲ محمدرضا نظری

ما هنوزم هستیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">