نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو
آخرین مطالب
نویسندگان
۳۰
خرداد ۹۵

حس میکنم کلی عوض شدین

کلی وب هست ک قبلا بود الان نیست،قبلا نبود الان هست 

کلی اتفاق جدید هست

کلی تفاوت با قبل

منم میخوام جدید کنم اوضاع رو

میخوام نوع نوشته هام رو عوض کنم

میخوام شر و ورایی ک ب ذهنم میرسه رو بنویسم(البته مطمئنم از متن برجام پر بار تره😛)

پس منتظر اتفاقای جدید باشین

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۳۰
فاطمه

نظرات  (۱۱)

۳۰ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۰۶ نارین میرشکار
فاطمه تو هم ؟ 😂منتظرم که بخونم
پاسخ:
بلی بلی 😀😀😀به زودیییی
باعشه
:)
پاسخ:
:))
سلام 
آره والا خیلی فرق کرده : قبلا خییییییییییلیییییییییییی باحال بود
یادش بخیر ؛ چقدر از بازدید کننده های خوب رفتن هعععی
.
.
خیلی خوبه ؛ فقط یه چیزایی بنویسید که من بتونم نظر بدم :)))
متن برجام رو عاااااالی اومدی
پاسخ:
سلام 
هعییییییییییییییی
چشممممممم
😀😀😀😀
۳۰ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۲ طاها میرویسی
شرو وراتو بر علیه من متمرکز کن
توی مسابقه بیا
پاسخ:
سعیمو میکنم
:))))))))))))))))
چشم
پاسخ:
:))))
بنویس ببینیم چجوری می نویسی :دی
پاسخ:
چشششمممم
۳۰ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۵۸ دچــ ــــار
حرف سیاسی توی بیان!!
پاسخ:
حالااا
زیبا
پاسخ:
:||
چ جالب منم همش همین فکرا رو میکنم:/

منتظرم :)
پاسخ:
:)))

افرین انتظار خوبه
سلام 
عای ام منتظر:)
پاسخ:
سلام
ای ام نوشتم
باشه :)
پاسخ:
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">