نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو
آخرین مطالب
نویسندگان
۱۹
تیر ۹۴

به ۳۰ تا از شماره های موبایلم اس ام اس زدم
سلام خوبی؟
من گوشیمو عوض کردم شمارت پاک شده ،
میشه یه میس بندازی شماره ات رو سیو کنم ؟
تا الان ۲۷ میس کال دارم Neutral
ببینید با چه شتر مرغ هایی من دوستم !

نظرات  (۲)

مراقب باشین کمال هم نشین در شما ته نشین نشه
خخخخ
پاسخ:
بی بخار تر از این حرفاست که ماها روش تاثیری داشته باشیم وگرنه میفهمید جهت شاد کردن اون جوابشو دادیم
خخخخخ...چه دوستای باحالی...
پاسخ:
فاطمه:باحال؟ دیوانن اینا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">