نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو
آخرین مطالب
نویسندگان
۰۲
مرداد ۹۴

ﻣﺘــﺎﺳﻔـﺎﻧﻪ ﺩﻗـﺎﯾﻘﯽ ﭘﯿــﺶ ﺧﺒــﺮ ﺭﺳﯿــﺪ ﮐــﻪ :
.
.
.
:
.
.
.
.
.
ﺁﻧﺠﻠﯿﻨﺎ ﺟﻮﻟﯽ ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﺍﻓﺴﺮﺩﮔﯽ ﺷﺪﯾﺪ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ
ﺩﻭ
ﻣﺎﻩ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺁﺳﺎﯾﺸﮕﺎﻩ ﺭﻭﺍﻧﯽ ﺩﺭ ﺍﯾﺎﻟﺖ
ﮐﺎﻟﯿﻔﺮﻧﯿﺎﯼ ﺷﻤﺎﻟﯽ ﺑﺴﺘﺮﯼ ﺷﺪﻩ .
ﭘﺰﺷﮑﺎﻥ ﺩﻟﯿﻞ ﺍﻓﺴﺮﺩﮔﯽ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺯﯾﮕﺮ ﺧﻮﺵ ﺗﯿﭗ
ﻫﺎﻟﯿﻮﻭﺩ ﺭﺍ
ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﺧﻮﺩﺵ ﺑـﺎ من و فاطمه ﻋـﻨـﻮﺍﻥ
ﮐــﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ ! ﭼﺸﻤﺎﻡ ﻻﻝ ﺑﺸﻪ ﺍﮔﺮ ﺩﺭﻭﻍ ﺑﮕﻢ

نظرات  (۶)

۰۲ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۱۹ تـُــرکــِــ گــَــنـدابـی
سلام
به روزیم با:
من همین الان یهویی در حریمِ مجتبی(ع)
پاسخ:
:)
من دیگه حرفی ندارم
پاسخ:
آرامیس: منم حرفی ندارم
۰۲ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۲۹ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
فک کنم شماهارو دیده از ترس تشنج کرده هااااااااااااااا

خخخخخخخ

وبلاگ خوبی داری
داری دنبال میشی

منم بزا جز دنبال ککنده هات
اگر هم خواستی لینک کن  بعدش خبر بده تا لینک کنم
پاسخ:
آرامیس: افسردگی گرفته دیوونه ک نشده یک دوما زیبایی خیره کننده منو فاطمه زبان زد خاص و عام البته من بیشتر
خخخخخخو ؟!!

ممنون
بازم ممنون
اوکی خبر میدم
:D
bahal bud
پاسخ:
فاطمه: ممنون
خخخخخ...
چشمات لال نشدن که احیانا؟!
پاسخ:
فاطمه: نه هنوز سالمه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">