نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو
آخرین مطالب
نویسندگان
۱۸
مرداد ۹۴

ﻣﻦ ﻗﺮﺑﻮﻥ ﺍﻭﻥ ﻧﮕﺎﺗﻮﻥ ﺑﺮﻡ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻛﻪ ﺯﻝ ﺯﺩﻳﻦ ﺑﻪ گروه ﻭ ﻣﻨﺘﻈﺮﻳﻦ ﻣﻦ ﻳﻪ
 ﭘﻴﺎﻣﻲ
ﻣﻄﻠﺒﻲ
ﭼﻴﺰﻱ
 ﺑﺮﺍﺗﻮﻥ ﺑﻔﺮﺳﺘﻢ تا سریع کپی کنید ..
ﻭﻟﻲ ﺷﺮﻣﻨﺪﻩ ﭼﻴﺰﻱ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺍﮔﻪ ﮔﻴﺮﻡ ﺍﻭﻣﺪ
 ﭼـــــﺸــــــــــﻢ

 هرچند میدونم الان اینو هم کپی میکنید....

نظرات  (۲)

 مگه مطالبتونو جایی دیدید؟
پاسخ:
فاطمه: اصلا مهم نیست که دوستان بردارن یا نه ولی وقتی بلاگفا داشتم دوستان لطف داشتن هنوز مهر مطلب خوش نشده بود کش میرفتنحتی یه وب دیده بودم کاملا شبیه وب خودم ترتیب متن ها همون بود قالب همون بود کلا مو نمیزد با وب من
حتی برایه تست ایشون یه مسابقه تو وبم گذاشتم همونو کپی کرد اصن شده بود منبع خنده من خیلی آدم بامزه ای بود

اااااااا چه جالب!
حتما آشنا بوده میخواسته حرصتو در بیاره!!!خخخخخ
پاسخ:
فاطمه: فکر نمیکنم دوستایه من انقدر هم خول نیستن ولی من ک کلی از دستش خندیدم خدا حفظش کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">