نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو
آخرین مطالب
نویسندگان
۲۴
مرداد ۹۴

ﺭﻭﺯ ﺩﺧﺘﺮ ﺭﻭ ﺑﻬﺖ ﺗﺒﺮﯾﮏ ﻣﯿﮕﻢ

 

 

 

 

 


ﺍﻣﯿﺪﻭﺍﺭﻡ ﺳﺎﻝ ﺩﯾﮕﻪ ﻣﺸﻤﻮﻝ ﺍﯾﻦ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﻧﺒﺎﺷﯽ ﻭ ﺍﺯ ﺗﺮﺷﯿﺪﮔﯽ ﺩﺭ ﺑﯿﺎﯾﯽ😆😆😆

نظرات  (۴)

۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۵ لـــ♥ـــی لـــ♥ـــی

خخخخخخ لایک


ولی من هنوز قصد ادامه تحصیل دارم

پاسخ:
ارامیس: خوبه دیگه ما هم شوهر نداریم بدیم بهت تحصیل کن تا یه خنگی رو پیدا کنیم بگیرتت
خخخخخخخخخخ
پاسخ:
فاطمه: خخخخخخخ وووووووووووو؟؟!!
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۵۷ مهلا اقاکاظم
ترشی؟؟؟
هه!
جونه من از این جمله ها نزارین...رگه فمینیسمیم میزنه بالا!!!
هیچ دختری نمیترشه..میدونی چرا چون دختر نیازی به مردها نداره!
اونی که میترشه مردهان که سرشار از نیازن!!!
از اولم چون که چوب بالا سره زنها بوده این حرفای مسخره رو زدن!!!
دختر بمون تا اخر عمر وافتخار کن!!!تو پیر دختر نیستی پاک دختری!!
بترکه چشه اونی که نمیتونه بمونه...
هلویی ....دست نخورده بمون وبزار حسرتت رو بخورن!!!
تا رو درختی خوبی...رو زمین که بیفتی میپکی!!میگندی!
ازمن به شما نصیحت:شوهر نکن!!
یه روز حسرت میخورین که ای کاش شوهر نمیکردم ومیتونستم عضو ارتشه فمینیسم بشم!!من زنا رو راه نمیدم...(کاملا جدی)
تا حداکثر ده سال اینده ارتش قدرتمند فمینیسم بین المللی تاسیس میشه!! به امید روز تاسیس...
روز شماهم مبارک :/
پاسخ:
فاطمه:o__Oببخشید مهلا جون نمیدونستم انقدر واکنش نشون میدی بابا یه چیزی من گفتم تو چرا جدی میگیری
اصن امیدوارم هرسال مشمول این اس ام اس باشی
خوبه؟
تبریک
پاسخ:
فاطمه: ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">