نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو
آخرین مطالب
نویسندگان
۰۷
شهریور ۹۴

آیا میدانستید انسانهایی که بیشتر عمر میکنند
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دیرتر میمیرند ؟!! .....
خدایی میدونستید اینو؟؟
ها??

نظرات  (۱۰)

نابغه ایاا توووووووو
پاسخ:
فاطمه: تازه فهمیدی؟
۰۷ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۲۲ نـیـلـی خانوم

نه والا...خوب که گفتی:)

پاسخ:
فاطمه: خدا خیرم بده یه بیخبر رو آگاه کردم خخخخخخخخ
جملش خیلی عمیقه،دارم سعی میکنم بفهمم اما ،نه خیلی عمیقه میشه بیشتر توضیح بدید;) خخخخ
پاسخ:
فاطمه: هرکه دیرتر مرد عمرش بیشتر

خخخخخ خوش حال میشم به منم سر بزنی
پاسخ:
فاطمه: سرت درد میگیره ک 
نه بخدا میدونستم خخخ
پاسخ:
فاطمه :خخخخ آفرین تو خیلی باهوشی خخخخخخخـ
ممنون از آگاهی بخشی تون  :-)
پاسخ:
فاطمه: خواهش میکنم :))
نچ
پاسخ:
فاطمه: الآن بدون
۰۷ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۵۹ محمدرضا نظری
جون من؟؟؟؟؟
پاسخ:
فاطمه: ب جون تو
۰۸ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۴۵ نفر هفتادوسوم
سلااام
آیا میدانید لینک شدید؟؟؟
:)))
پاسخ:
فاطمه: سلاااام
آیامیدانید شما هم لینک شدید؟

:)))
بگو یه درصد اگه میدونستم!
ممنون بابت مطالب علمیـــــــ

:)
پاسخ:
فاطمه: دیگه کاریه ک از دستم برمیاد

+:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">