نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو
آخرین مطالب
نویسندگان
۰۸
شهریور ۹۴

آیا دوست دارید

همیشه و همه جا بدرخشید؟!
.
.
.
.
.




به خودتان اکلیل بزنید...

چیه؟راه دیگه ای بلدید بگید

نظرات  (۷)

۰۸ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۵۵ نـیـلـی خانوم

خخخخخخخخخ من راه دیگه ای بلد نیستم شرمنده

پاسخ:
آرامیس: من هم بلد نیستم
فـــااااااااااااااااااااا طــــــــمـــــــه؟؟!!! کوشی؟؟!!! تو بلدی؟؟
۰۸ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۰۵ مهلا اقاکاظم
من بلدم ..بگم؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
به خودت ریسه وصل کن! بزن رو دور تند هم چین میدرخشی که نگو!•_•
باور کن!
پاسخ:
فاطمه: من هم همین روش رو توسیه میکنم
نه راه دیگه ای بلد نیستم
پاسخ:
فاطمه: ولی مهلا بلده
۱۰ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۱۲ نفر هفتادوسوم
مسسسسسسسسخره
D:
پاسخ:
فاطمه: اسسسسسسسم بابات اصغره
۱۰ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۴۲ نفس سادات ......
خخخخخخخخخخ
پاسخ:
:))
۱۰ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۳۴ مهلا اقاکاظم
فاطی ناااااااااااامرد!
اراااامیس که دیگه از نامرد گذروند!
منو فراموش کردین! :(
دیگه دوسم ندارین!! :(
پیشم نمیاین...دوست جدید پیداکردین؟؟
پاسخ:
فاطمه: هی هی هی پیدا شو با هم بریم
ببین اولا من قبول دارم نامردم چون چندوقتی پشتم باد خورده کلا نت نمیام
آرامیس هم باهاش قهرم بیشعور نفهم.میاد میگه بهتون چرا(بشدت عصبی و ناراحتم با من کل کل نکنین فعلا)
ماغلط بکنیم فراموشت کنیم و دوست نداشته باشیم
میام میام
برو بابا دوست جدید کجا بود
ههههههه
واقعا وبلاگت خعلی باحالا 
اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم  بوووگووو !؟
مرسیییییییی
:-))
پاسخ:
فاطمه: ممنون
لینکی
خواهش
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">