نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو
آخرین مطالب
نویسندگان
۲۳
شهریور ۹۴

همتون(دریا و زهرا و فاطمه و نوبادی و آرامیس و هر کس دیگه ای که میخواد بره رو میگم)

خییییییییییییییییییییییـلـییییییییییییییییییییییی بدین

خوب من چه گناهی کردم

وب هر کی میرم یه خدافظ نوشته

نظرارو چک میکنم خداحافظ نوشته

من رو هم ببرین قول میدم یه گوشه بشینم کاری به کسی نداشته باشم

خو اصن من هم میرم بعد سال تحصیلی میام 😢😢😢😢😢(دروغ گفتم من دلشو ندارم برم نیام)

اصن من گریه ام میاد

 

نظرات  (۸)

آخیییییییی عزیزم :-)
پاسخ:
فاطمه: هعیییییییییییییییییی
۲۳ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۲۵ شیـعــِـه مـولا عـلی
:||||||||||:
پاسخ:
:l
فک کنم خداحافظی مد شده خخخخ
پاسخ:
فااطمه: احتمالا
:l
۲۳ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۱۵ نفس سادات ......
اخییییییییییی فدات بشم اجی
پاسخ:
فاطمه: خدا نکنه عزیزم
۲۳ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۰۵ محمدرضا نظری
:|
پاسخ:
:l
ویییی چقده نازه
پاسخ:
فاطمه: من دارم ناله میکنم تو میگی ویی چقدر نازه؟
سلام
آخخخخخ گفتی
والا
هرجا میری همینو نوشته
بسه دیگه
اه اه اه
منم تو غم خودت شریک میکنی؟ عایا؟؟
پاسخ:
فاطمه: سلام علیکم
آخخ گفتم
هعییییییی
بلی
۲۶ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۴۲ فرزند ادم منتظر یوسف زهرا
اخیییییییییییییییییییییی جانم


منتظرتم
پاسخ:
فاطمه: مرسی همدردی