نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو
آخرین مطالب
نویسندگان
۲۳
شهریور ۹۴

یارو میره امتحان گواهینامه بده، چندبار رد میشه.

بعد توراه پلیس جلوش رو میگیره میگه گواهینامه؟




یارو میگه:دادین که میخواین ؟

نه واقعا دادین که میخواین!؟!؟

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۳
zahra g11

نظرات  (۱۲)

۲۳ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۱۱ علی اصغر سلطانپور
زیبا بود
 _________________
با شعرهای جدید بروزم
دلم می خواست کنم شعرهایم را کتاب * تا بخوانند مردمان دردهای شاعر مستطاب
رفتم انتشاراتی تا که کنم با آنها سخن * تا شود دردهایم منتشر در سرزمین کهن
گفت این کار تو پول کلان خواهد پسر * تا شود منتشر کتابی با افکار پر بار و بر
مطالعه اشعار علی اصغر سلطانپور
پاسخ:
فاطمه:  ممنون
۲۳ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۱۳ شیـعــِـه مـولا عـلی
:-) :-) :-) :-)
نخود بانو :-)
نظر نمیدیا:(
پاسخ:
فاطمه: نظر هم میدم 
خخخخ

با حال بود
پاسخ:
فاطمه: ممنون
۲۳ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۲۷ ॐ ☮ ن ا ر ى ـــــــــــ ن ॐ ☮
خخخ
پاسخ:
:)
خخخخ
پاسخ:
:)
۲۳ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۵۰ نفس سادات ......
خخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
:)
سلام
:))))))
پاسخ:
فاطمه: سلام علیکم
:)
++
پاسخ:
:)
هه هه

..........................

میگم اینقدری که من به وب شما میام شما یک دهمش رو هم نیومدینااااااا

حواستون باشه..
پاسخ:
فاطمه: نیایش جان شرمنده چشم زود زود میام
خخخخ:))
پاسخ:
:)
خخخخخخ
خوب بود.
پاسخ:
فاطمه: ممنون
قرررربانت❤❤❤
پاسخ:
فدات خانم گل

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">