نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو
آخرین مطالب
نویسندگان
۲۵
شهریور ۹۴

میدونین بچه ها میخوام از همتون پیش خودتون شکایت کنم

شماها هم اگه مثل من از آدمای واقعی فرار میکنین و میاین اینجا

شماها هم اگه اومدین که واقعیت رو نبینین

پس چرا از غم میگین؟

میدونین غم چیه اصلا؟

میدونین درد چیه؟

درد اینه که تو یه شهر داره برف میاد یکی بوت میپوشه و پالتو و دسکش چرمشو بر میداره میره برف بازی یکی پلاستیک روی پاش میکشه چون کفش و جوراب نداره پاهاش خشک میشه

درد اینه یه بچه همیشه بازی میکنه و خوشه یه بچه پیوند دوم قلبش هم پس زده

درد زیاد هست دیگه چی بگم؟

درد اینه تو جامعه اسلامی زندگی میکنی و بخاطر چادرت توبیخ میشی

درد اینه میخوایی تو کشورت بمونی نمی گذارن

درد اینه دختر بچه  چهار ساله ای دست بچه ای رو تو دست مادرش میبینه از حسادت بغض میکنه چون مادرش مریض گوشه بیمارستانه/مادر نداره/مادر دوست داشتن بلد نباشه

درد بگم یا نه شاخ و خاصا

درد اینه که پدری اونور تر درد میکشه و بچه اش اینجا از حقوق سالمندان دفاع میکنه

درد تو زندگی همه هست ولی بعضی ها میبازن و تو غم میمونن و فکر میکنن دارن تلاش میکنن ولی بقیه میبرن و شادی رو میسازن

 

 

+ دلم تنگ شادیه کاش هنوز بچه ای تخس و شیطون بودم و این چیز ها رو به چشم نمیدیدم

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۵
فاطمه

نظرات  (۸)

وب خیلی خوبی دارین هم وبتون هم قالبتون خییییلی قشنگه
پاسخ:
مرسی سحر جان
هیییییییییییییییییییییی
اجی از کجا میدونی که درد ما هم شبیه همین دردا نیست 
پاسخ:
فاطمه: عزیز دلم مگه نیومدی اینجا غم و درد و... فراموش کنی؟؟؟
لایک :-(
پاسخ:
:)/:(
جالبه.
پاسخ:
:)/:(
۲۵ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۵۶ محمدرضا نظری
عالی بود
از این وب‌‌هایی که همش حرفای شاخ گونه و از این چرت و پرتا میذارن بیذارم
خودمون یه عالمه غصه داریم باید غم و غصه اینا رو هم تحمل کنیم
من بیشتر وبلاگ‌هایی که طنز هستن رو دنبال می‌کنم
بقیه هم از روی رودربایستی......
پاسخ:
:)/:(
خدا مشکل همه رو رفع کنه.
پاسخ:
 ان شاء الله
سلام فاطمه:)))
خوبی؟؟؟
اره خیلیااز درد مینویسن ازغم وغصه شاید چون همدمی ،سنگ صبوری ندارن ولی بعضیا دردشون دردنیست بچه بازیه!!!!
پاسخ:
فاطمه: وایی سلام دریا جونم ممنون تو خوبی؟
من هم دقیقا با اون لوسای بچه ننه ام
۲۶ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۱۰ ایلیا سلطانپور
بعضی وقتا درد رو بی خیال شدن خوبه ولی در گذر زمان تبدیل به این باور می شه که در جامعه درد نیست در حالی که درد هست و ما صورت مسئله رو پاک کردیم نه خود مسئله رو
______________________
ما رو هم لینک بفرمایید
اشعار ایلیا سلطانپور
پاسخ:
:))
_________________
فاطمه: خبر میدم بهتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">