نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو
آخرین مطالب
نویسندگان
۲۸
شهریور ۹۴

دوستان:
 
کمک کردن یکی ازسنتهای دیرینه ماایرانیها بوده وهست..

 

 


میخام پورشه بخرم!
 حساب کردم هرایرانی فقط بیست تومن بریزه توحسابم به حول قوه الهی سربرج پورشه خریدم

اگه خون آریایی تو رگاته واریز کن..

 

نظرات  (۵)

من دوهزار تومن بگیرم کافیه هااا خخخخخخخ
پاسخ:
فاطمه: بیست تومن منو بدین من بهتون دو تومن میدم
من به نوبه ی خودم کمک نمیکنم .. 
nikava.blogfa.com
پاسخ:
فاطمه: ممنون واقعا
خخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
فاطمه: خخخخخ
من هم به نوبه خودم کمک میکنم
پاسخ:
فاطمه: یعنی شماره حساب بدم؟!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">