نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو
آخرین مطالب
نویسندگان
۲۴
دی ۹۴

 

تصویر این روز هایم به شدت خنده دار است 

درس میخوانم و میخوانم و میخوانم اما انگار هیچ نخواندم

بار اول است انقدر بی تمرکز درس میخوانم

از رشته ای که از اول هدفم بوده متنفر شده ام

هدف و آرمان ها وآرزو هایم را دارم اما به هیچ نمیرسم

حس تو خالی بودن دارم

نمیدانم بخاطر نبودن رقیب همیشگی ام است یا خودم را اشتباه شناخته بودم

اما مانند حبابی بی ارزش شده ام که هر لحظه ممکن است از بین برود

کاش بتوانم به خودم باز گردم

 

 

+خیلی یهویی نوشتمش دلم درد و دل خواست

+دعام کنین بچه ها تاحالا انقدر بد امتحانامو نداده بودم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۴
فاطمه

نظرات  (۶)

منم خیلی بد دادم
پاسخ:
che bad
اووووووووووووووف امتحانا :/
پاسخ:
امممممممم
۲۴ دی ۹۴ ، ۱۵:۵۷ فاطمه نظری
امیدوارم موفق بشی
پاسخ:
ممنون
bikhiaaaal
bozorgtar ke beshi , be in ruzat mikhandi
alaki khodeto narahat nakon , tamum shode rafte
...amma azash dars begir
پاسخ:
خودم‌ میدونم ک مهم نیس ولی بقیه نمی فهمن
خدا ان شاءالله کمکتون کنه
پاسخ:
:)
حتما دعات میکنم...
غصه نخور عزیزم....جبران میکنی...
پاسخ:
آخه میانترم هم همینا رو به خودم گفتم


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">