نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو
آخرین مطالب
نویسندگان
۲۴
دی ۹۴
دوست دارم اطرافیانم تنهام بذارن ولی کسی به خواستم اهمیت نمیده•~•
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۴
فاطمه

نظرات  (۱۰)

۲۴ دی ۹۴ ، ۱۷:۱۶ محمد محمدیان
خب حتما دوستت دارند که تنهات نمیزارند

مطمئنا باش اگه چند روز همین اطرافیان خودتو نبینی دلت بد جور براشون تنگ میشه
پاسخ:
نمیخوام باشن چون کمکی نمیکنن فک میکنن ک دارن کمک میکنن
چرا اخه
پاسخ:
نمیدونم حالم ب شدت بده
۲۴ دی ۹۴ ، ۱۷:۲۳ فاطمه نظری
....)
پاسخ:
:)
۲۴ دی ۹۴ ، ۱۷:۲۴ مــــــــ. یــ.مــ
من میدم تنهات میذارم:)))
پاسخ:
با شما ها نبودم ک با کسایی ک تو واقعیت زندگیم هستم
:|
پاسخ:
:(
۲۴ دی ۹۴ ، ۱۷:۴۱ زهرا قربانی
درکت میکنم
پاسخ:
:(
:)
پاسخ:
:)
وا
حالتون خوبه؟
همه از تنهایی مینالن شما از غیر تنهایی؟!!!!!
پاسخ:
تاحالا نشده بخوایی تنها باشی؟
دقیقا مثل من...
پاسخ:
:(
برای یه مدت کوتاه چرا
ولی شما گویا کلا میخوای 
پاسخ:
مگه خرم؟(دور از جونمD:)
مشکل اینجاست برای یه مدت کوتاه هم ولم نمیکنن تازه مشکلم رو هم هم میزنن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">