نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو
آخرین مطالب
نویسندگان
۰۳
اسفند ۹۴

اومدم ی سلامی هم بکنم به اون عزیزی ک مثل اب خوردن دل ادمای دورشو میشکونه و براشم اصن مهم نی....

سلام عزیزم.

خوبی؟

خوشی؟

سلامتی؟

هنو چوب کاراتو نخوردی؟

ایشاالله زودتر میخوری نترس...

اخه یکی نی به این ادما بگه مگه چی کارتون کردن که اینجوری میکنین؟

البته ک معلومه چرا اینجوری میکنن...

اما نمیگم که ناراحت نشن....

اره بضی از ما به فکر ابروی هم دیه هستن اما بضیا....

امان از اون بضیا که قربونش بشم فقط دنبال خراب کردن بقین...

دوستان عزیزی که زندگیتون خراب کردن زندگی دیگرانه.....

با شمام....

لطفا زندگی خودتونو کنید و به دیگرانم کاری نداشته باشید....

این خیلی حرف بزرگ و سنگینیه براتون ؟؟؟؟؟

به امید درس زندگی کردنای دوستانی که خراب کارن...

 

 

+فاطی اینم پست شاد....دیه چی میخوایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟خخخخخخخ

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۳
بنیز جون

نظرات  (۵)

۰۳ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۳۲ مهدی ابوفاطمه
موفق و سربلند باشید
شاد و با عزت زندگی کنید
۰۳ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۵۴ بآنو نارینـ
خخ
پاسخ:
:)
منم سلام میکنم خخخخ
پاسخ:
منم سلام میکنم
مرسی واقعا کشته مرده پست شادتم

+خخخخخخ
پاسخ:
+برا من ک خوبه

آره واقعا پیشرفت بزرگیه برا تو
پاسخ:
اره دیه دارم هی پیشرف میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">