نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو
آخرین مطالب
نویسندگان
۱۴
خرداد ۹۵
من دقیقا یه موجودی هستم متضاد زامبی



اونا مرده ی متحرکن من زنده ی بی تحرکم
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۴
فاطمه

نظرات  (۶)

۱۴ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۵۴ طاها میرویسی
:)
سلام متمم زامبیا!!
(متمم یه چیزی تو ریاضیه که هرچی که یه چیزی داره رو تو نداری!)
پاسخ:
طه من خودم ریاضی میخونم خیر سرم :/
خخخخخخ
خیلی قشنگ بود
پاسخ:
ممنون
خخخخخ چه تشبیهی
پاسخ:
واییی تو هم؟
:/
چرو؟
پاسخ:
دلیل میخواد؟
خخخخخخخخخ چه تفاهمی 
پاسخ:
:)))
بلا به دور تو هم
حلول ماه مبارک رمضان مبارک
التماس دعا
پاسخ:
همچنین
محتاجیم خانم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">