نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو
آخرین مطالب
نویسندگان
۰۸
تیر ۹۵

واااییی سلام

صبح ک رفتم بخوابم(خوو ماه رمضونه شبا بیدارم)

مث همیشه ذهنم از زانوی پنگوئن تا سیبیل اقای ایکس و لباس خانم ایگرگ رفت

و ب ی نتیجه ای رسیدم ک باعث شد خیلی ناراحت بشم وبفهمم چرا ماه رمضون انقدر سخت میگذره

 

آخه این ماه رمضون

 

دقیقا این ماه رمضون

 

همین ماه رمضونو میگمااا

 

اولین ماه رمضونیه ک با جیبوتی رابطه نداریم

اصن دلم گرفت

هعیییییی

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

+مرسی از همه دوستون دارم 

ربطی ب پست نداره ک نداره همینی ک هست

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۸
فاطمه

نظرات  (۷)

۰۸ تیر ۹۵ ، ۱۴:۲۲ |قدرمطلق |
دیوونه..^_^
منم خیلیذگرسنم میشه پس اینه دلیلش:)
پاسخ:
:)))
اره فک کنم
خخخخخخ
من دیگه واااااقعاااا حرفی ندارم
پاسخ:
:))))

۰۸ تیر ۹۵ ، ۱۵:۰۹ طاهاعیان خوشمزه :)
اوه راست میگی :((((
اخ!!
۰۸ تیر ۹۵ ، ۱۶:۰۵ نارین میرشکار
خلی دیگه خخخ
پاسخ:
مرسی ممنون😐
:))))))))))
پاسخ:
:))
هوم
پاسخ:
اوهوم
۰۹ تیر ۹۵ ، ۰۰:۵۸ فاطمه نظری
:)
پاسخ:
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">