نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو
آخرین مطالب
نویسندگان
۱۰
تیر ۹۵

امروز از رو بیکاری نشستم پستای سابقمو خوندم دیدم چ ادم باحال و بامزه ای ام خودم خبر ندارم

تک تک نظرها رو خوندم دیدم چقدر ادمایی ک اینجا بودن عوض شدن وب خیلیا رو ک باز میکردم میدیدم حذف کردن وبلاگشونو

خیلی خوش گذشت بهم

پستای ارامیس رو میخوندم قهقهه میزدم مخصوصا اونایی ک در مورد من بود ی خاطر از راهنماییمون تعریف کرده  بود ک ب شخصه مردم از خنده همون موقع ب خودم قول دادم ک بشم همونی ک بودم

خیلیا درد دارن،زخم دارن دلیل نمیشه غصه بخورن منم یکی مث اونا 

کمکم کنین بشم همونی ک بودم

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۰
فاطمه

نظرات  (۹)

۱۰ تیر ۹۵ ، ۱۵:۴۲ محمدمهدی باقری
سلام
خوش به حالتون
شما اینقد وخ دارید ک بشینید و پست ها و نظر های قبلیتون رو بخونید
:)
این خودش خیلی عالیه
پاسخ:
سلام
کار زیاد دارم ولی حوصله و اعصاب انجام دادنشو ندارم

 شاید:)
سلام
آره واقعا یادش بخیر قبلا خییییییییییلیییییییییییی باحال بود
پاسخ:
سلام
الان نیست؟
۱۰ تیر ۹۵ ، ۱۷:۱۲ نارین هستم :)
تو میتونی :)
پاسخ:
میتونم..... :)
امیدوارم همیشه بخندی عزیزم

پاسخ:
مرسی خانمی همچنین
۱۰ تیر ۹۵ ، ۲۲:۲۴ طاهاعیان خوشمزه :)
خخ فکر خوبیه!!
میگم بیکاری خیلی بده ها!! خخخ
پاسخ:
(:)
:-(
خوب شو خب من هستم ؛)
پاسخ:
:))
فدای بودنت عزیزم
من پستای قبلیمو که میخونم میبینم خیلی تغییر کردم
امیدوارم همونی که میخواید بشید:)
پاسخ:
:))
چرا الانم باحاله 
و قبلا باحال تر بود دیگه 
آخه الان کمتر پست میذارین و یکم فاز غمه
پاسخ:
شرمنده،درست میشه کم کم
چرا الانم باحاله 
و قبلا باحال تر بود دیگه 
آخه الان کمتر پست میذارین و یکم فاز غمه
پاسخ:
:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">