نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو
آخرین مطالب
نویسندگان
۱۴
تیر ۹۵

بچه ها

دوستان

عزیزان

من جز حبوباتم؟

من یه کاری کردم یه نخود گذاشتم کنار اسمم شما باید هی بگین اینو؟

مهلا که تو تلگرام هم ول نمیکنه:|

خو عزیزان دلم من اسم دارم اسمم خیلی دوست دارم

چرا با احساسات من بازی میکنید؟

بهم نخود میگین حس بچگیام بهم دست میده

چون با نخود خاطره زیاد دارم

نخود نگین بهم

ممنون

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۴
فاطمه

نظرات  (۱۳)

۱۴ تیر ۹۵ ، ۱۶:۰۹ ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
چش :)
پاسخ:
مرسی
۱۴ تیر ۹۵ ، ۱۶:۱۰ سرباز صفر
چشم نخود جان
دگ بهتون تخود نمیگیم
:)
پاسخ:
قشنگ معلومه نمیگین
۱۴ تیر ۹۵ ، ۱۷:۳۱ طاهاعیان خوشمزه :)
نخود که جالبه!
نخود!!
خاطره؟
مثلا وقتی بازی میکردی نخودی بودی :)))))))
شوخی بودا :)
پاسخ:
خخخخخخ 
طاها گاهی فکر میکنم مغزت گناه داره تو سر توعه
عه وا نخود خانم چراااااااا ؟!!!! خخخخخخ
من که یادم نمیاد تا حالا گفته باشم ولی از این به بعد چشم
پاسخ:
شما نمیگفتی
بچه ها ولی کم نگفتن
۱۴ تیر ۹۵ ، ۲۱:۲۱ نارین هستم :)
چشم فاطمه جانم
پاسخ:
مرسی نارینم
خخخخخخخ چشممممممممممم

حبوبات باحال بود خخخخخخخ

فاطی تو هر آش نشو ^_^(نخود هر اش نشو ^_^)
پاسخ:
خیلیییییییی ممنووووووون

مرسی واقعا ممنون

oـــــO
۱۵ تیر ۹۵ ، ۱۵:۲۹ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
چش نخود :)

شوخی..
پاسخ:
😑
:))
۱۵ تیر ۹۵ ، ۱۶:۱۱ ♥ محجبه ♥
خخخخخخ
بگو کی گفته تا برم براش ؟ ;-)
پاسخ:
اول برو برا مهلا
بقیه رو عکس میدم بهت
۱۵ تیر ۹۵ ، ۱۶:۵۰ ترانه خانم
بهش نگید نخود:/
چشممم:)
پاسخ:
مرسی
:))
۱۵ تیر ۹۵ ، ۱۸:۴۶ ریحانه. الف :)
چشم نخود جان ِ جان ^.^
پاسخ:
مرسی ممنون😑
۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۵:۳۶ S҉A҉H҉A҉R҉ ....
خخخخخخ چشم نخود جان دیگه نمیگیم نخود:)
پاسخ:
مرسی دختر جان
۲۴ تیر ۹۵ ، ۱۸:۰۰ فاطمه نظری
خخخخ
جز حبوبات رو خوب اومدی
پاسخ:
مرسییی
سلام
از شما دعوت می شود در مطلب متفاوت ″فداک″ شرکت کنید...
ممنون
پاسخ:
سلام 
چشم
خواهش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">