نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو
آخرین مطالب
نویسندگان
۲۶
تیر ۹۵
سلام ب همه
جاتون کلی خالی من الان مشهدم
تا 2_3روز نیستم
برگشتم حتما وباتون میام
دوستون دارم زیاااااد چه خوشتون بیاد چه نیاد
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۶
فاطمه

نظرات  (۱۱)

التماس دعا
پاسخ:
محتاجیم
۲۶ تیر ۹۵ ، ۰۴:۰۴ S҉A҉H҉A҉R҉ ....
التماس دعای زیییاااااد و فراوون فاطمه جان سلام برسون خوش بگذره:-)

راحت باش اگر وبلاگ من نیومدیم نیومدی خودتو اذیت نکن:)

مام دوست داریم چه خوشت بیاد چه نیاد♥  D:
پاسخ:
حتما نفسم  مرسی
اااا برو بابا وب شماها نیام غمباد میگیرم
فدا مدا با کلیییی ادا
۲۶ تیر ۹۵ ، ۰۵:۱۷ سرباز صفر
هههه
سلام
اصولا قبل از مسافرت حلالیت می‌طلبن
:)
من که نمیکنم
:)
التماس دعا
پاسخ:
:))
عع؟
واس ما هم دعا کن :0
پاسخ:
ارع
:))
۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۲:۱۸ بی نام بی نشون
منم یک ماهه مشهدم 
😑
نایب الزیاره باشید
پاسخ:
:))

شما نیز هم
۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۴:۰۷ طاهاعیان خوشمزه :)
خوش اومدی به شهرمون :))
پاسخ:
مرسییییی
۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۴:۰۸ نارین هستم :)
خوشبگذرع
پاسخ:
گذشت:)))
۲۶ تیر ۹۵ ، ۲۲:۵۴ ♥ محجبه ♥
التماس دعا
پاسخ:
محتاجیم بانو
منم دوست دارم   زیارت قبول  زود برگرد منتظرم
پاسخ:
فداتم ک
قبول حق 
امدممممم
سلاااام سلاام فاطی جونم

خوش بگذره ...دعا یادت نره :)

منتظرم ..زود بیا ک دلم تنگیده واست
پاسخ:
واااااایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیییی جــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــغ 
ســــــــــــــــــــــــــــــــــلــــــــــــــــــــــــــــــــــــاااااااممممممم
چ عججججججب
وااااااییییـــــــــــــــــــیی
کلی همه رو دعا کردم:))
امدم
دختر گوشممممم کررررررر شددددد
یواش جییییغ بزنننن.... :D

خوش اومدیییییییییی نفس
پاسخ:
حقته بیشور رفتی حاجی حاجی مکه
جـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــغ اخ گلوم


مرررررررسی عزیزم همچنین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">