نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو
آخرین مطالب
نویسندگان
۰۱
مرداد ۹۵

بچه ها ی چالش دارم ولی سخته خـــــیــــــلــــی

حالا نه خیلی خیلی ولی سخته دیگه

شرکت میکنین ایا؟

خیلی قشنگه خودم عاشقشم ولی مطمئن نیستم بیاین اگه ۷تا۱۰ نفر تایید کنن که اگه بتونن شرکت میکنن میذارمش

خوب پست پاایین رو بخونین

چالشمونه:))

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۱
فاطمه

نظرات  (۱۲)

:)))))))))
بذار ببینیم چیه :)
پاسخ:
اولین تایید :))مرسی
من که از خدامه
چی بگم والا 
میترسم بگم آره بعد ببینم سخته و نمیشه
پاسخ:
کار نشدنی ای نیست
ولی انجام دادنش برای خودم کمی سخته 
۰۲ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۱۰ ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
دوس دارم شرکت کنم :)
البته اگه بتونم...اونطوری ک تو گفتی سخته........
پاسخ:
اخ جون دومی
خیلی ام سخت نیست من گندش کردم
خوب تا ندونیم چیه چطوری شرکت کنیم؟
ببینم مجاز که؟
پاسخ:
خوب تو فقط داری تاییدیه میدی ک چالش باشه میام
دست شما درد نکنه :/
سلام
:)
من پا بر جام مث دماوندم
:)
تائــــــــــــــیــــــــــــــــــــد
پاسخ:
هورااا
۰۲ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۳۱ طاهاعیان خوشمزه :)
من یه چالش مانند گذاشتم فقط 7 نفر اومدن -_-
تو میخوای 10 نفر بیان؟؟
منم هستم :))
پاسخ:
خیلی بد موقع گذاشتی وگرنه شرکت میکردم
همینی ک هست میخوایی بخواه نمیخوایی هم مجبوری بخوایی
هوراااااااا
منم تایید :))
پاسخ:
هورااااا
آفرین؛ مثبت به شما +

👍👍👍
پاسخ:
الان میاین؟
نمیاین؟
شاید؟
احتمالا؟
من؟
نه؟
بلی؟
اخ  سرم 
منم هستم.
پاسخ:
Horaaaaaaaaaa
منم هستم:)
پاسخ:
واااااییی هوراااا

بزارش ببینیم چیه
پاسخ:
پست پایینه دیگه:/
الان یه هفته هست هر روز میام ببینم خبری از چالش نشده؟؟!!!
امشب فهمیدم پست قبلی چالشه!!!
من انصراف میدم:/
:)
پاسخ:
خخخخخـــ
چرااااا نهههه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">