نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو
آخرین مطالب
نویسندگان
۱۳
مرداد ۹۵

:/

اگه دوس دارین برین بخونین 

نمیدونم گند زدم ،نزدم 

ولی ی جوریه الان ۳۰دقیقه است هی همه یاد کار من می افتن میخندن

 

غریبه ــ چ بزرگ شدی عزیزم

من ــ ببـــــــــخشـــــــــــید؟شـــــــــــمـــــــا؟

بعد یه ربع خنده گفت سعید هستم 

منم گفتم خوش بحالت 

ـــ نشناختی؟

ــــ خدا شفات بده 

ــــ ایییی وای اعصاب نداریا خانم کوچولو

ـــ بیا برو بابا بزرگ 

و این اقا دوباره زد زیر خنده و بریده بریده گفت من دوست و همکار باباتم خانم عزیز

من ـــ :/

خوب من از کجا بفهمم یه مرد ۳۴ــ۳۵ساله دوست بابای منه

 ۱۵ سال اختلاف شک بر انگیزه نیست؟

به نظرتون برخورد بهش؟باید غذر خواهی میکردم؟

از نظر خودم اون خودشو بد معرفی کرد ب من چ

البته اینکه فامیلیش سعیدِ نکته قابل توجه ایه

ولی بازم ب من چ بره فامیلیشو درست کنه

اصن شماها بگین اگه از کلاس بیایی خونه یه مرد جوون جلو در خونتون بهت بگه چ بزرگ شدی عزیزم چیکار میکنین؟

اه اعصاب نذاشته برام

اصلا خوبش شد همینی ام ک هست

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۳
فاطمه

نظرات  (۸)

خخخخخخخخخخخخ
ای عزیزم
منم یه بار همچین اشتباهی کردم
آخ یادم میاد از خنده مفجر میشم 
^____________^
به مرده فحش دادم اون چه فحشایی ناموسا خیلی صبور بود
پاسخ:
:))
۱۳ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۰۹ رادیو عاشقی
هِههههههه
اخى عسیسسسم
پاسخ:
:))
مرسی همدردی:|
سلام 
خخخخخخ چه جالب 
کار ایشون اشتباه بوده به نظرم
ینی چی که گفته چه بزرگ شدی؟!! بوووووووووووووووووووووووووق
:)))))
پاسخ:
سلام
بله بله صد در صد اصن ب من چه
:))))))))
:|
آیا نمیشه اسم این فرد رو مزاحم گذاشت؟؟؟

15 سال اختلاف؟؟
.... 
پاسخ:
:))
چرا برادر میشه

بابای منه دیگه:|
:)
سلام نخود جان
روزت مبارک
بعد از این همه مدت چه آپی کردی
:)
ههه
پاسخ:
سلام:/حبوباتم من؟
ممنون
دنبال سوژه بودم
به نظر من که خیلی زشته یه مرد 35 ساله به یه خانم تقریبا همسن خودش بگه عزیزم چه بزرگ  شدی!!
به نظر من کار خوبی کردین:/
پاسخ:
من کجا همسن این بابا بزرگم
من ته تهش ۱۷ سالمه تازه با حذف چند ماه باقی مونده تا تولدم
خخخخخخخخخخخخخ
ن عزیزم خوب کاری کردی...
پاسخ:
مرســـــــــــــــــــــــــــــــــی
سلام مجدد
والا چون من هم سن این جناب غریبه هستم و شما گویا تقریبا هم سن برادرزاده بنده درنتیجه میتونم خودمو جای اون بگذارم و نه تنها بهم برنمیخوره بلکه از اینکه دختر دوستم اینقدر بزرگ شده و به یه غریبه جوابهایی میده که لایقشه کاملا خوشحال میشدم و ذوق میکردم و اون خنده های ایشون هم بیشتر همین ذوق کردنه بوده.
پاسخ:
سلام
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">