نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو
آخرین مطالب
نویسندگان
۰۱
بهمن ۹۵

من از طرف همه اونایی که نذاشتن امدادی ب امدادگرامون برسه معذرت میخوام

من از طرف همه اونایی که مسئول این فاجعه ان معذرت میخوام

من از طرف  مغازه دارای پلاسکو ک لطف کردن بین یه عالمه جنس که بهشون چشمک بزنی اتیش میگیرن اتیش روشن کردن معذرت میخوام

من معذرت میخوام که دیروز یسری بابا یسری پسر برنگشتن خونه هاشون

خیلی خیلی عذر میخوام

 

-------------

پ.ن 1: دعا کنین شاید زنده بمونن بعضیاشون

پ.ن 2: ممنون از اونایی که رفتن خون اهدا کردن

پ.ن 3: آهایی مثلا متمدن ها برا گوسفند هم بوق اتش نشانی رو بذاری در میره ...

 

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۱
فاطمه

نظرات  (۴)

جای تاسف داره
پاسخ:
اوهوم

سلاااام
عاالی بود
:)
پاسخ:
سلام
ممنون
:(
سلام باااز
:)
من دوباره برگشتم
پس بیاید بازم تو بحثاااام
منتظرم
علی علی
پاسخ:
سلام
:))
خوش اومدین
حتما
یاعلی
کاش میشد که با عدرخواهی ها درست بشه
پاسخ:
واقعا :((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">