نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو
آخرین مطالب
نویسندگان
۰۱
اسفند ۹۵

گاهی میام و باهاتون درد و دل میکنم

چیزایی ک جاهای دیگه شاید نشه گفت

ااینم هست اگه دوست داشتین بیاین بخونین

و یادتون نره کمکم کنین

اگه چند نفر ک خیلی دوسشون دارین فکر کنن ک شما حقیقتو نگفتین ولی شما راستشو گفته باشین و راهی برای اثبات نداشته باشین چیکار میکنین؟

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۱
فاطمه

نظرات  (۲)

به نظر من اگه واقعا دوست تون داشته باشن قبول میکنن 
خب شما یکی دو بار بگین که من دروغ نگفتم 
اگه قبول نکردن دیگه بیخیال شین
چاره ی دیگه ای نیست 
پاسخ:
ادمی نیستم ک بتونم بیخیال دوستام بشم
وقتی دوستی ترکم کنه یا سر ی چیزی بشه ک دیگه دوستم نداشه باشه
حالم خراب میشه
مثل الان
خود من از تنها چیزی که واقعا خیلی خیلی ناراحت میشمو اعصابم خورد میشه همینه...
به ویژه اگه از دوستام باشه.اگه واقعا نتونم بیخیال میشم.چون اونی که دوست منه باید به منو حرفام اعتماد داشته باش.در غیر اینصورت اون طرف مقابلمه که از چشمم میفته
پاسخ:
درک میکنم از چی اعصابت خراب میشه
هوووف

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">