نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو
آخرین مطالب
نویسندگان
۲۷
خرداد ۹۴

خوش اومدین 

 

 

نظرات  (۶۶)

لااغر مردنی هستی

پوستت روشن و شفافه

 قدت متوسطه نه بلند نه کوتاهی

موهات خرمایی تقریبا بلنده [ زیاد بلندم نیستا ]

چشات درشت مشکی هست

ابروهاتم کشیده و یه کوچولو پیوند داره

پاسخ:
نچ
بذار راهنمایی کنم
.
.
.
.
اِ زرنگین اینجا راهنمایش نمیکنم که شما هم میبینین
هیکلت معمولی رو به خوبه(بگی نه میزنم تو سرت صدا بز بدی ها هی میگه من چاقم چاق عمه منه)
پوستت سفییییییییییییییییییییییییییییییید یه چی اونور گچ دیوار (بمونه تو گلوت)
قدت متناسبه یعنی نه کوتاهی نه خیلی بلند
چشمات خمار و قهوه ای- سبزه بیشتر قهوه ای(سگم داره تازه (اینم بمونه تو گلوت))
ابروهاتم پهن و کشیده است یه پیوندکی هم داره(بعد کنکور خودم برش میدارم تو هم مردی حرف بزن همچین بزنمت صدا بز بدی)
اعصابم ندارم همینی که هست
پاسخ:
آرامیس کی به تو گفت نظر بدی؟
اینو برا کسایی گذاشتم که منو ندیدن
خییییییییییییلیییییییییییییییییییی بیشعوری
عمه ات خیلی هم خوبه بنده خدا همش 5 کیلو اضافه وزن داره
یکاری نکن بیام بزنم تو سرت بچسبی کنج دیوارا هی بز بز میکنه برای من
مجبورم نفر اول کنمت دیگه
پاشو بیا اینجا جایزه یه چیز معقول بهت بدم وب نداری که فقط معقولا عقل که میدونی چیه؟ها؟
اولا گوسپند خودتی
دوما دوس داشتم ارث بابات نیس که وب زدی مت نظر بدن منم جزو اونام
سوما دلتم بخواد هولویی مثل من بوست کنه ملت آرزوشونه نگاشون کنم بچه پرو(فک کنم دوس پسر نداشتمی خخخخخ بی احساس بیشعور من همینجا باهات کات میکنم برو یکی رو پیدا کن در حد خودت خخخخ آخیییی چقدر دوس داشتم اینا رو به یکی بگم کی بهتر از اورانگوتان خودم هوم؟)
چهارما خودم به خوم تبریک میگم تا چشات دراد
پنجما جواب اینا رو بدی میام خونتون جلو خانواده محترم .... نذار هنم وا شه جواب نده خووووووب؟
پاسخ:
آرامیس چقدر تو پرویی بشر
مگراینکه دستم بهت نرسه یجوری جوابتو بدم که دیگه از سایه ام هم بترسی فقط خونه بمون تا من بیام
داور بی عدالت .........
ینی چی؟!!!!!
من اعتراض دارم!
من شکایت میکنم؛ شما به نفع دوستتون سوت زدین
خخخخخخ
پاسخ:
فاطمه؟ به نفع من؟ نیم ساعت داشت منو میزد که فلان فلان شده چرا نظر دادی من مجبور شدم این مسابقه رو تموم کنم و...
اگه میخوایین بیاین چهار تا از اون در قابلمه ها و ماهیتابه سمتتون نشونه بگیره و بزنتتون منم به نفع شما میرم بیرون
فقط بگما مامانایه قدیمی رو دیدین که (دهه 50 ،60 ویا 70 باشین صد در صد حس کردین)همونایی که به دیوار نشونه میگرفتن میخورد تو کمر شما فاطمه نمونه کوچیک شده اوناست دستشم سنگینه آخه
من این حرفا حالیم نیست
من جایزه نفر اولو میخواااااااام
پاسخ:
الآن مشکل شما 5 تا نظر بیشتره؟
خوب الآن میزارم تو وبتون
این حرفا رو نداریم با هم که

نه مهم نفس اول شدنه
خخخخ
پاسخ:
من به شخصه اجازه میدم آرامیس رو تیکه تیکه کنین
چون منم از دستش حرصیم شدید
خوب پس من این کارو به شما میسپارم
خخخخخ
پاسخ:
خیالتون راهت قبل از اینکه بذارم بوسم کنه مث چی زدمش ولی شما هم خواستین بزنینش بگین من میگیرمش شما بزنینش
نه همون بسه.من دخالت نمیکنم
پاسخ:
فاطمه: :)))
‌▒↯⇦دخـتـر ورق نـیـسـت...
بـــــرش بـــــزنے...
ســـــوزنـه پـــــرگار نـیـسـت...
دورش بـــــزنے...
عـــــابـر بـانڪ نـیـسـت...
واسـه اش هـے ڪنتر بـــــزنے...
آزاده،نـمـیـتـونـے رامـــــش بڪنے...
حـــــرش حرفـــــه...
نـــــباس امـتـحـانـش بڪنے...
دره قـلـبــش ڪه روت بـــــسـتـه بـشـــــه...عـمـــــرا بـــــتـونے بـــــازش بڪنے...گـفـتـم ڪه در جـــــریـان بـاشـــــے⇨↯▒
۲۲ تیر ۹۴ ، ۲۳:۲۶ فرزانه رهبر
سلام عزیزم
سؤالای سخت سخت می پرسی ها
دوست دارم توی وبم ببینمت
منتظرم
پاسخ:
فاطمه:سلام گلم
کاریه که از دستم بر می اومد خخخخ
حتما عسلم
اووووووومدم
سلام به وبم سر بزن پشیمون نمی شی ;-)
پاسخ:
فاطمه: سلام
حتما
۲۶ تیر ۹۴ ، ۰۹:۲۲ محمد محمدیان
چه مسابقه ای گذاشتی ؟
یعنی الان  مدتش تموم شده دیگه !!
پاسخ:
فاطمه: بله دیگه جواب درست رو داخل نظرات گفتن
۰۴ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۷ ❤❤ رضا ❤❤
خخخخخخ
پاسخ:
فاطمه: بعله
۰۶ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۶ حسین اکبری
شلام
خوبی
ببخشید خیلی سرزده اومدم
وب منو دیدی یا نه؟؟؟
چندمدت ولش کرده بودم، الان دوباره برگشتم
تا چند وقت پیش میومدم سر بهت میزدم ولی ناشناس
میخوای لینکامون تبادل بشه؟؟؟من که منتظرم
راستی یه کم هم کمکم کنی و نظر در باره ظاهر وب بدی خوشحال میشم
منتظرت هستم، لینک رو هم بگو
http://paiamak.blog.ir/
ممنون
wink
۰۶ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۵۳ مهلا اقاکاظم
خخخخخ خداااایی ارامیسو نداشتی چی کار میخواستی بکنی؟؟؟ 30سال جون تر میموندی به خدااا :)
پاسخ:
فاطمه: اگه ارامیسو نداشتم با آرامش زندگی میکردم
30 سال؟ فقط 30 سال؟ سه تا مویه سفید دارم از دستش میفهمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ســــــــــه تاااااااااااااا
سلام...
من کتاب های رامونا رو خییییییلی دوس دارم :)
پاسخ:
:))
کتاب به سوی کامیابی
از : آنتونی رابینز
معجره میکنه جدا
پاسخ:
:))
کتاب "غدیر"
اثر عین صاد(مرحوم حجة الله الاسلام ابوالشهید علی صفائی حائری)
پاسخ:
:))
۱۲ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۹ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
زیست سال سوم دبیرستان
خخخخخخخخخخ
پاسخ:
فاطمه: خخخخخخ باش بهش میگم
۱۴ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۴۶ محمدرضا نظری
اگه وقت کنم کتاب درسیمو میخونم............
پاسخ:
فاطمه: خخخخخخخخخ واقعا خیلی زحمت میکشی نکن اینکارارو خسته میشی
۱۷ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۱۶ خلیل صادقی
سلام علیکم
کتاب خاکهای نرم کوشک
عالی است
پاسخ:
آرامیس:مرسی
۱۸ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۴ 🌼yare deldar🌼
چه خبره اینجا؟!من فقط دیدم گفتید کتاب معرفی کنید ندیدم سوالی رو که همه تو این پست جواب دادن!!!!!!
قوانین وبتون قشنگ بود..مخصوصا اولی..از حوصله رفت و آمد دوباره نداشتم سریع تا خوندمش و حواستون نبود لبخند زدم😊
خوشحال میشم پیش منم بیاید🌻🌻🌻
پاسخ:
فاطمه: هیچی سوال قبلی بود سوالا عوض میشه
ممنون
حتما
۱۸ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۱ ✿شمیم زندگی✿
من کلی کتاب خوندم ودارم میخونم خواستیدبیاییدتووبم
پاسخ:
فاطمه: ممنون میشم که اسم کتاب هایه مورد علاقتونو بگین
حتما
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۱ مهدی اصغری


خداوند لبخند زد
دختر آفریده شد
لبخند خدا روزت مبارک


پاسخ:
فاطمه: ممنون
خخخ
پاسخ:
:))
سلام آپم بیا...
پاسخ:
فاطمه: اومدم
خب راستش من ادمای زندگیم که درو و برم هستن فعلا کسی نیست که اینقدر بتونه تاثیر گذار باشه تو زندگیم.
پاسخ:
فاطمه: چرا هم اینجا ج میدی هم اونجا؟؟؟؟
آرزو ی خوبی کردی 
موفق باشی
پاسخ:
فاطمه: ممنون
به هچنین
۱۰ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۴۵ نفس سادات ......
لینک و دنبالی اجی جونم
پاسخ:
فاطمه: لینک شدی خانم گل
سلام خسته نباشی وبت عالیه خوشحال میشم لینک و دنبالم کنی بمنم خبر بده لینکت کنم مر30000000000
پاسخ:
فاطمه: سلام سحر جان
سلامت باشی
لینک شدی
۱۳ شهریور ۹۴ ، ۰۲:۲۷ 🎧hidden love🎶🎵
عجب
پاسخ:
فاطمه: بله
سلام دوست عزیز چرا به وبلاگم سرنمیزنی؟؟؟چرا؟؟؟
پاسخ:
سر زدم باور کن ولی نرسیدم نظر بدم کاری پیش اومد

اش نیا

پاسخ:
فاطمه: بابا کار داشتم خووووو
پاسخ:
:))
نه اجی بگو فدات شم
پاسخ:
فاطمه: خدا نکنه قربونت بشم
میام وبت میگم
به وبلاگ جدیدم بیا ونظر بده
حتما حتما حتما حتما نظر بده جبران میکنم

www.maloossi.blogfa.com

پاسخ:
فاطمه: سلام
چشششششششششششششششششششم
۳۰ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۲۱ پدرام یراقچی
سلام
پاسخ:
فاطمه: سلام O.O

رسول اکرم(ص)فرمودند:هرکس دوست دارد خدارا در حال ایمان کامل و مسلمانی مورد رضایت او ملاقات کند,ولایت ومحبت امام عصر(عج)را بپذیرد.شادی روح همه گذشتگان ودایی تازه در گذشته اینجانب,سلامتی و تعجیل در فرج 5صلوات باوعجل فرجهم ودعای فرج..

..بروزم,,خوشحال میشم سربزنید..

سلام
مطلب خیلی خوبی بود
مرسی
پاسخ:
فاطمه:سلام
ممنون
خواهش میکنم
سلام
چی؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
تو کما رفتن؟؟؟؟
چرا؟؟؟؟!!!!!!!
کی؟؟؟
سلام
چی؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
تو کما رفتن؟؟؟؟
چرا؟؟؟؟!!!!!!!
کی؟؟؟
پاسخ:
فاطمه: سلام
آریمس و دعا کنین خیلی
تصادف کرده
الآن یه ماهه تو کماعه دارم دق میکنم
وای کجا میری؟؟؟؟؟؟
چی شده؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
فاطمه: حال آرامیسم بده
khob khodaro shokr behtar shode
ishalla zude zud be hush miad
پاسخ:
فاطمه: ممنون
ان شاءالله
من نمیدونم چ اتفاقی افتاده..
اما ان شاالله. ک حالشون هر روز بهتر ازدیروز میشه:)
پاسخ:
فاطمه: ممنون
سلام
خدا رو صد هزار مرتبه شکر
إن شاء الله روز به روز بهتر بشن
آمین

پاسخ:
ممنون
ان شاءالله
۰۹ آذر ۹۴ ، ۱۸:۵۶ ❤❤ پسر خوب ❤❤
سلام
وب زیبایی دارین
به منم سر بزنید
پاسخ:
سلام
ممنون
حتما
واااااااااااای خدا ارامیس چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
فاطمه: فوت کرده
خدا مرگم بده چراااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟
واااااااااااای!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
فاطمه:دور از جون...گفتم ک تو کما بود...:(

وای خدا ارامیس چش بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
تصادف کرده بود
سلام عزیزم ممنون که سر زدی
پاسخ:
سلام خواهش میکنم
۱۳ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۲۹ پوریا آریافر

سلام خوبید؟

به یک لبخند دعوت هستید

حتما بیایید :)

اینجا کلیک کنید

http://skylove.ir/post/66-smile

۰۸ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۴۸ مهســـــــــــــا ...

سلام

 

 

دنبالی منم دنبال کن فاطی خانووووووووم...

پاسخ:
سلام
چــــــــــــشـــــــم خانمی چـــــــشــــــــم
۱۸ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۴۸ طاها میرویسی
من گروه برای بیانی ها درست کردم اگه میخوای لینکشو بهت بدم!
پاسخ:
کلی خوشحال میشم
مرسی عالی بود
پاسخ:
:)))
دنبالی
دوست داشتی دنبال کن وب بانمکی داری:))
پاسخ:
با نمکی از خودتونه
دنبال شدین
۱۴ تیر ۹۵ ، ۱۸:۱۵ S҉A҉H҉A҉R҉ ....
دنبالیییییییی فاطمه جونم دنبال کنی خوشال میشم بسیار:))
پاسخ:
دنبال شدی
چه بد
پاسخ:
O_o
۲۱ دی ۹۵ ، ۱۰:۱۹ دانلود آهنگ
ممنون واقعا عالی بود
به امید پیشرفت روز افزون
موفق باشید
۰۲ اسفند ۹۵ ، ۰۲:۵۴ ترانه خانم
لایک
پاسخ:
ها؟
خیلییییییییی
پاسخ:
ممنون
۱۲ فروردين ۹۶ ، ۰۳:۴۰ کاراگاه خصوصی
سلام. مطالب زیبایتان را مطالعه و از آن لذت بردم.
در صورت صلاحدید برای بهبود سئو گوگل و افزایش بازدید کننده لینک وبلاگ پر بازدید کاراگاه خصوصی را در وبلاگتان بیافزایید و ما را مطلع نموده تا اقدامم  متقابل را انجام دهیم.
نام لینک : کاراگاه خصوصی
آدرس : http://karegah-khosoosi.blog.ir
با تشکر از شما
۰۴ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۳۰ سام نجفی نیا
++
پاسخ:
؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">