نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو
آخرین مطالب
نویسندگان
۲۲
مرداد ۹۴

یکی از فانتزیام اینه که بامادر شوهرم آنقدر صمیمی بشم وقتی میگه عروس پاشو این کارو بکن بگم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


تو بمیری حال ندارم خودت پاشو !!!

نظرات  (۱۵)

۲۲ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۰۲ محمدرضا نظری
اونم در همون یحظه یهویی یه ماهی تابه پرت میکنه سمتت
پیشاپیش خدا رحمتت کنه
پاسخ:
فاطمه:خدا رفتگان شما رم بیامرزه ولی من از این ماهی تابه ها زیاد خوردم زد ضربه شدم
۲۳ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۲ مهلا اقاکاظم
خخخخخخخ! این همون فانتزی میمونه به دودلیل..یک..تو رو کدوم مغز خر خورده ایی میاد بگره اخه؟!؟! دو..اگه هم یه غضنفر گرفتت یه مادر شوهر سگ گیرت میاد!ازمن به تو نصیحت شوهر نکن!!خخخخخخخ :)
پاسخ:
فاطمه:غضنفر؟؟!!!
من چی بگم به تو آخه؟؟!!
مادر کسی مثل امام علی(ع) حتما ادم خیلی خوبیه ک پسری ب خوبی امام علی (ع) تربیت کرده پس این بصورت فانتزی نمیمونه
خخخ
این خیلی باحال بود.............
پاسخ:
فاطمه: در این حد فانتزی؟
جالب بود...
پاسخ:
فاطمه: ممنون
خخخخخخخخ
پاسخ:
;))
۲۳ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۲۰ لـــ♥ـــی لـــ♥ـــی
خخخخخ واقعا
پاسخ:
o__O
۲۳ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۲۱ لـــ♥ـــی لـــ♥ـــی
خخخخخ واقعا
پاسخ:
:))
۲۳ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۲۱ لـــ♥ـــی لـــ♥ـــی
خخخخخ واقعا
پاسخ:
فاطمه:حـــــــیــــــــــــف
به همین خیال باش
پاسخ:
فاطمه:شاید شد هوووم؟
۲۳ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۳۶ فرزانه رهبر
واقعا از فانتزی هاست واقعا
پاسخ:
فاطمه:اوهوم
حــــــــــــــــیـــــــــــــف
من که ازهمین الان عاششششق مادرشوهر آیندم هستم.....

بخدا.....
پاسخ:
فاطمه: پاچه خواری در چ حد اخه؟
:)))))
ینی میشه?
پاسخ:
فاطمه: خدا رو چه دیدی شاید شد
عمرا اگه بشه
پاسخ:
فاطمه: میشه عاغا میشه رو حرف من هم حرف نباشه عررررررررررررررررررررر
فقط در حد فانتزیه....
پاسخ:
فاطمه: حــــــــــــیــــــــــــــــف
خیلی وبت باحله
منکه ترکیدم از خنده
پاسخ:
فاطمه: مرسی عزیزم نظر لطفته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">