نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو
آخرین مطالب
نویسندگان
۱۴
فروردين ۹۵

ﻪ ﺧﺮﻩ ﻣﯿﮕﻦ ﺍﺯ ۱ ﺗﺎ ۹ ﺑﺸﻤﺎﺭ
ﻣﯿﮕﻪ :۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹

 

ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﻣﯿﺸﻤﺮﺩﻥ

 

ﺑﮕﯽ ﻧﻤﯿﺸﻤﺮﺩﻡ ﯾﻨﯽ ﺑﺎ ﭘﺸﺖ ﺩﺳﺖ ﻣﯿﺰﻧﻢ ﺗﻮ ﺩﻫﻨﺘﺎ ..
ﻣﻨﻢ ﻗﺮﺑﺎﻧﻲ ﺷﺪﻡ
میفهمی ؟؟؟

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۴
فاطمه

نظرات  (۱۴)

۱۴ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۳۷ سیّد محمد جعاوله
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@2
پاسخ:
D:
سلام قربانی :دی
پاسخ:
سلام خوبی؟ خوشی؟ چ خبراااا؟
خخخخ
پاسخ:
خخخـ
من دیگه حرفی ندارم
پاسخ:
به سلامتی و میمنت و مبارکی
خخخخ
پاسخ:
خخخخخخـ
خخخخخ

پاسخ:
خخخخخخـ
۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۰۵ مهســـــــــــــا ...

خداشاهده من نشمردم

 

 

خخخخخخخخ

پاسخ:
خخخخخخـ
۱۸ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۴۶ طاها میرویسی
من شمردم!!
پاسخ:
D:
۱۸ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۴۸ طاها میرویسی
من دنبالتون کردم میشه منو دنبال کنین؟
پاسخ:
بله چرا نمیشه
خخخ
پاسخ:
:)
!
پاسخ:
:)))
خخخخخخخ....خدایی شمردم...


زهرا هستم یک خرِ قربانی    :D
پاسخ:
:))
سلام زهرا خوشبختم
۲۴ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۴۱ مهلا اقاکاظم
خخخخخخخخخخخ خل وچل ...خر خودتی نکبت!!! :)
پاسخ:
خخخخخخخخخخخـ مهلا عاشقتم
من تا 5 شمردم ! ینی کره خرم ؟!:)
پاسخ:
نمیدونم والا هر جور صلاح میدونی فک کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">