نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو
آخرین مطالب
نویسندگان
۱۶
شهریور ۹۴

این متن رو هرکی نخونه خودش ضرر کرده

 

 

 

 

 

 


محققین معتقدند اگربه لیمو شیرین تلخ شده سرکه و اب لبو ومقداری جوش شیرین اضافه کنید وبه مدت ده دقیقه ، بجوشانید و سپس صاف کرده آن را با چندبرش حلقه شلغم خشک شده مخلوط کنید وده روز در معرض نور غیر مستقیم افتاب قرار داده و هر دو روز به آن کمی هویج ریز رنده شده اضافه کنید بطوریکه مواظب باشید گرد غبار بر روی ان ننشیند دیگر بیکار نخواهید بود!

فحش ندید ، زشته . من دوستتون هستم.

نظرات  (۱۶)

۱۶ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۴۳ نفس سادات ......
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
:)))
۱۶ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۴۴ نفس سادات ......
لوووووووس خخخخخخخخخ
پاسخ:
فاطمه: خیلی ممنون :/
دم محققین گرم. اجب فکر توپی.
تازه با این کار دیگه خودشون هم بیکار نمیمونن.
پاسخ:
فاطمه: به نکته ظریفی اشاره کردی
۱۶ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۵۴ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
baba bamazeeeeee
bache kojae inghad shojae khkhkh rabti nadasht vali bahal bod
پاسخ:
فاطمه: لطفا فینگیلیش ننویس به فارسی توهین میشه(آرامیس هم بشنود لطفا)
چاکریم
اصلا این جمله باحال نیست (صرفا جهت حال گیریD:)
۱۶ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۰۸ ســــارا تــــک
بااااش
پاسخ:
:))
۱۶ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۱۹ شیـعــِـه مـولا عـلی
:D محققین به چه چیزایی اعتقاد دارن:-)
پاسخ:
فاطمه: تازه چیز های دیگه ای هم هست که به من نمیگن نامردا
چشششش
پاسخ:
فاطمه: آفرین
:-//// ایشششش
بــیا بــه روزم
پاسخ:
فاطمه: خخخخخخخ حرص نخور جوش میزنی
اوووومدم
۱۷ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۵۴ فرزند ادم منتظر یوسف زهرا
گفتم چــــــــــــــــــــی هست آیا!!!!


خدا نکشتــــــــــــــــ
پاسخ:
فاطمه: خو اینم موضوعیه دیگه


+تا آخرین روز زندگیم زنده ام
خخخ
پاسخ:
فاطمه: خخخ
۱۹ شهریور ۹۴ ، ۰۲:۱۹ فرزانه رهبر
چون گفتی زشته نخوندم:)
پاسخ:
فاطمه: O__o
من گفتم زشته؟
من گفتم؟
من؟
منو میگی؟
مطمئنی منظورت من هستم؟

۱۹ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۳۳ محمدرضا نظری
بازم بهتر از بیکاریه......
پاسخ:
فاطمه: آره واقعا
خخخخخ
پاسخ:
:))
++
پاسخ:
:)
۲۵ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۲۳ محمد علمدار
علاوه بر بیکار نبودن شما تونستید معجونی تولید کنید که به فیل بدید در جا جون میده
پاسخ:
فاطمه: از این زاویه نگاه نکرده بودم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">