نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو
آخرین مطالب
نویسندگان
۱۵
اسفند ۹۵

دیدین بعضی وقتا حاضرین هر کاری بکنید ولی درس نخونین؟

یعنی هر روشی برا تقلب ب ذهنتون میرسه

منم دیروز اینجوری بودم

دلم نمیخواست هندسه فضایی بخونم(حفظیه همش خووو)

کل فصلو رو دوتا ورقه تمیییییز خلاصه کردم عین همون ورقا رو هم سفییید برداشتم

ک یعنی چک نویس هستن ورقا

و اواسط امتحان جاشونو عوض کنم

و خوب این روش فقط وقتی سر کلاس میموندیم جواب میداد

تا یه ربع ب امتحان خوشحال و خندان بودم ک بیست ک هیچی ۲۰۰میشم

ک معلممون گف سالن امتحانات بالا آمادس برا امتحانتون برید بالاچک نویسم میدیم بهتون هیچی جز خودکار و خطکش و مداد پاکن باهاتون نباشه

و خدا هیچ کسو اینجوری بدبخت نکنه

بیچاره شدم

درس عبرت شد برام ک دیگه هیچوقت به ی روش برا تقلب تکیه نکنم

همیشه شیش هفت روش تو جیبم باشه(من اصلاح نمیشم اونجوری نگاه نکنین)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۵
فاطمه

نظرات  (۲)

تشکر
درکت می کنم :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">