نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو
آخرین مطالب
نویسندگان
۰۲
مهر ۹۴

میدونین عقده ای ترین آدم تو دنیا کیه؟!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

معلمی که روز اول مهر درس میده

پ.ن: دیروز چهار تا از همین عقده ای ها رو دیدم:l

نظرات  (۱۹)

۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۳:۲۲ زهرا نیازی
چه ضد حالی :)
۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۳:۲۲ زهرا نیازی
چه ضد حالی :)
پاسخ:
فاطمه: اره واقعا
۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۳:۳۴ ♥ محجبه ♥
خدا صبرت بده
پاسخ:
فاطمه: هعیییییییییییی
۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۳:۳۶ نفس سادات ..
خخخخخخخخخخخ دقیقا
پاسخ:
فاطمه: هعییییییییییی
۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۳:۴۴ خانم عکاس باشی ...
خخخ
۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۴:۱۶ محمدرضا نظری
:|
پاسخ:
:)
۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۵:۰۰ مهدی مهدوی
مگه شما در روز چهااااار تا معلم میبینید؟!!!!!!!!! 0.0
ولی فکر کنم منم ببینیم.

آخه من چهارشنبه نرفتم.:) دیگه وضع مدارس پسرانه از این بهتر نمیشه.خخخخ
پاسخ:
آرامیس: مگه شما چند تا میبینید؟!!

بعله
خخخخخخخخ
پاسخ:
:)
:)
پاسخ:
:)
۰۳ مهر ۹۴ ، ۱۶:۵۰ مهدی مهدوی
دوستان سلام

من از روی وظیفه شما رو دعوت میکنم از لوگویی که (به عنوان: من یمنی ام) تو وبلاگ گذاشتم استفاده کنید تا ما هم با همایتی هرچند کوچک؛ از کشور یمن دفاع کنیم.

ظهور نزدیک است. به فکر باشید.



لعنت بر آل سعود نجس
پاسخ:
فاطمه: سلام
چشم
۰۳ مهر ۹۴ ، ۱۹:۴۸ مهلا اقاکاظم
ارررررررررررررررررررره! خیلی عقده این فاطی!
معلمه...شیمیم....فیزیکم....زیستم..بخصوص فیزیکم چون تکلیف هم داده بی صاحاب O_o
پاسخ:
فاطمه: عزیزم بی صاحاب چیه؟!!الآن من بدبخت همه معلمامون بهمون کار دادن باید اینجوری بگم؟!!!



آرامیس: فاطمه تو کلا بلد نیستی به معلما فحش بدی چیکار این داری؟!!! مهلا راحت باش
۰۴ مهر ۹۴ ، ۱۴:۴۴ 🎤ԋιԃԃҽɳ ʅσʋҽ🎼
خخخ همدردیم
پاسخ:
:))
بر عکس!  

موظف ترین و با نظم ترین معلم کسیه که به کار اصلی

 خود در روز اول کاری می پردازد.

باید عادت کنی به مدرسه!!

در ضمن آپم بدو بیا بدوووو.
پاسخ:
فاطمه: نیایش!!!! خوبی؟!!!!!!
۰۵ مهر ۹۴ ، ۲۰:۴۶ مهدی مهدوی
ما هم مثل شما چهارتا معلم در رووووز میبینیم.

موقع درس ریاضی مگه این عقربه ساعت تکون میخوره. چشمم کپک زد از بس که به ساعت خیره شدم. واقعا زمان دیر میگذره....

بعد فهمیدم ساعت اصلاً باتری نداشت.خخخخخخخخخ
پاسخ:
فاطمه: خخخخخخخ
زنگ ریاضی به من خوش میگذره کلا ریاضی رو خیلی دوست دارم
۰۸ مهر ۹۴ ، ۲۰:۲۷ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
ツツツツ
پاسخ:
:)))
عید غدیر مبارک
عید غدیر مبارک
پاسخ:
فاطمه: عید شما هم مبارک
baba shoma bache macheha ke dar nemikhunid
dorani dashtim ma
alan be shoma faghat khubo besyar khubo zaeif midan?
:D


پاسخ:
فاطمه: عزیزم اونایی که تو میگی ما نیستیم ما ها هم مثل شما عددی ایم این دهه هشتادیا خوب و عالی و فلان و بهمان دارن(الآن فحش دادی رسما)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">