نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو
آخرین مطالب
نویسندگان
۰۲
مرداد ۹۴

یکی از خصوصیات خوبی که من دارم اینه که
.
.
.
.
هرکی منو داره پیر نمیشه
.
.
.


یا دق مرگ میشه
یا سکته میکنه میمیره
یا خودشو میکشه
یا جون به لب میشه

نظرات  (۳)

موافقم
خخخخخخ
پاسخ:
فاطمه: من بیشتر موافقم منو داره دق میده رسما
خخخخ...
منم به شدت با این حرفت موافقم...
پاسخ:
فاطمه: هیچ کدوم به اندازه من موافق نیستین من عملی دیـــــــــــــــــــــــدم
آره واقعا فاطمه من میدونم چی میکشی تو از دست آرامیس...

پاسخ:
فاطمه: تو تازه یه چشمشو دیدی اصن یاد کاراش می افتم دلم میخواد خفش کنم هیف ک خیلی خیلی دوسش دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">