نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو
آخرین مطالب
نویسندگان
۰۸
مرداد ۹۴

دختر ۴ساله تو تاکسی بغل دستم نشسته بود و آلوچه میخورد.

گفتم مگه نمیدونی آلوچه بده، چرا میخوری؟

گفت پدربزرگم 115سال عمر کرد.

باتعجب پرسیدم چون آلوچه میخورد؟

گفت نه چون سرش تو کار خودش بود.

چنان قانع شدم که الان سه روزه دیگه با کسی حرف نمیزنم

نظرات  (۸)

خخخخ.
حق داری با کسی حرف نزنی...
پاسخ:
فاطمه: گودزیلان گووووووووووودزیـــــــــــــــــــــــــــــــــــلا خدایی من یکی  که ازشون میترسم
دهنتوبدجور سرویس کرده:|||||||||||||
پاسخ:
فاطمه: بـــــــــــــــــــــــد نابودم کرد اصن
داغووووووووووووووون:|||||||
پاسخ:
فاطمه: البته به پایه آرامیس نمیرسه
ارامیس کیه؟
پاسخ:
فاطمه: نویسنده دیگر این وبلاگ
دوست پنج ساله من
دیگه نسبتی نداره باهام آهان چرا همسایمونم هست
عجب!!آدمو قورت میدن بچهای این دوره....
پاسخ:
فاطمه: آره واقعا من که ازشون میترسم
حرف حق چی
                  تلخه
پاسخ:
فاطمه: این یکی زیادی تلخه
حرف حساب جواب نداره
چه حسی داشتی اون لحظه، حس فضولی؟؟؟
پاسخ:
فاطمه: فضولی؟ من؟ من فقط یکم یکم کنجکاوم همین یه کوچولو
۰۳ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۵۶ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
یکی از باحالترین جوک هایی بود که خوندم !!
پاسخ:
فاطمه: ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">