نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو
آخرین مطالب
نویسندگان
۰۸
مرداد ۹۴

بابام اومده بوده وبمو ببینه بهم گفت افسردگی داری؟

گفتم نه

گفت من مردم؟

گفتم دور از جون بابایی

گفت خوب این چه قالبیه دلم گرفت

رسما دهنم بسته شد تاحالا کسی اینجوری تخریبم نکرده بود مگه قالب تیره چشه؟ خوب من رنگایه تیره دوست دارم الآن هم خودش اومده قالبمو عوض کرده گفته حق ندارم بهش دست بزنم هعــــــــــــی

حالا به نظرتون این بهتره یا قبلی؟ یا شاید هم بعدی؟

نظرات  (۱۰)

خخخخخخخخخ
پاسخ:
فاطمه: چرا میخندی به جان خودم جدی بود
ایــــــــــــــــــی بابا
هر دوتاش قشنگه
پاسخ:
فاطمه: خخخخخخ ممنون ولی من هنوز قالبمو موخوام
خخخخخ...
به نظر منم این بهتره فاطمه...
قبلیه هم قشنگ بود ولی واسه تنوع این خوبه....
پاسخ:
فاطمه: هعــــــــــــی یعنی همتون رنگ روشن دوس دارین؟ البته بنفش دوز میدارم
این بهتره:))))))))
پاسخ:
فاطمه: بعله مرسی
زمان، با ارزش ترین سرچشمه مالی و تمام موجودی شما برای خرید چیزهایی است که در زندگی خواهان آن هستید.
پاسخ:
بعله ممنون
چ عجب یکی قبول کرد:)))

پاسخ:
فاطمه: من کی قبول کردم فقط تشکر کردم خخخخخخخ
خخخخخ
پاسخ:
;))
آخییییییییییش
خدا؛ پدر مادر؛ باباتونو بیامرزه
چی بود اون قالب قبلی؟!!
دل آدم میگرفت
اونم برای مطلب طنز
این قالب خیلی بهتر از قبلیه هستش
کار پدرتون لاااااایک داشت
پاسخ:
فاطمه: خخخخخخخ آخیییییییییییی چی کشیدین از قالبه ها
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۰۵ فرزانه رهبر
این هم خوبه :) 
بابات راضی باشه خیلی بهتره
پاسخ:
فاطمه: موافقم رضایت بابام خیلی مهمه ولی اگه به بابام باشه مجبورم میکنه تو خونه رنگینکمون بپوشم
به باباتون احسنت میگم
 یا علی
پاسخ:
فاطمه: خخخخخ تا این حد یعنی همه بدتون میومد از قالبم؟خخخخ
علی یارتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">