نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو
آخرین مطالب
نویسندگان
۱۲
مرداد ۹۴

سلام سلام ببخشید بی خبر رفتم

هوررررررررررررررا من برگشتم

البته اومدم که با فاطی اینا برم سفر(که اونجا هم نت نداریم با هم خخخخـ )

با این دختر بیشتر خوش میگذره

حرصش میدم میخندم

راستی راستی دلم براتون تنگ شده بود

اممممممممممم من یه گندی هم زده بودم اینجا که معذرت میخوام اونی که باید بفهمه فکرکنم میفهمه

 لطفا بفهم باشــــــــــــــــــــــــــه؟

میام وبتون توضیح میدم

امممممممممممممممم حرفی موند؟

فعلا چیزی به ذهنم نمیرسه بابای

نظرات  (۴)

۱۲ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۱۰ لـــ♥ـــی لـــ♥ـــی

موفق باشی

پاسخ:
       آرامیس: میسی خانمی
سلام
خوش اومدین
پاسخ:

آرامیس: سلام

ممنون

سلاااااااااااااااااااام...
خوش اومدی به وبتون...:)
دلم واست تنگ شده بودا...خوب شد اومدی
ای بابااااااااااا....بازم که تو گند زدی آرامیس...خدا به خیر کنه...
پاسخ:
فاطمه: باورت میشه جدیدا زیادی آروم شدهکمتر گند میزنه انقدر خوبه

نه بابا؟!
باور کردنش سخته...
ولی فاطی حواست باشه ها.
شایدم آرامش قبل از طوفانه....خخخخ
پاسخ:
فاطمه: همین احتمال رو میدم که سمتش نمیرم
من نمیدونم مامان و باباش تو این چی دیدن اسمشو گذاشتن آرامیس والا این بجایه اینکه آرامش بده بدتر میگیرتش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">