نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو
آخرین مطالب
نویسندگان
۲۲
مرداد ۹۴

شما هم برای تخمین سردی یا گرمی چایی ای که برای مهمون میبرید
.
.
.
.
.
.
.
.
انگشت میزنید توش ؟
یا فقط من اینجوریم !؟ ^_^

نظرات  (۶)

۲۲ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۸ محمدرضا نظری
امرزو رفته بودم خونه یکی از دوستان جلو چشم من دست کرد تو چایی من بعد گفت خوبه میتونی بخوری....!!!!!!!!!!!
من در اون لحظه: o_O
پاسخ:
فاطمه: خخخخخخخخخـ انقدر حال میده
من هیچ وقت چایی نمیخورم ولی وقتی چایی میریزن برا من هم میارن من فقط انگشت میزنم توش
۲۲ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۴۸ محمدرضا نظری
ولی واسه من فرقی نداره
فقط چایی باشه میخورمش
خیلی چایی دوست دارم
پاسخ:
فاطمه: نچ
فقط قهوه
اونم فوق تلخ
۲۲ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۵۳ محمدرضا نظری
منم قهوه دوست دارم ولی برعکس شما فوق شیرین....
پاسخ:
فاطمه: نچ
قهوه،تلخش خوبه       بچه،زرنگش خوبه
۲۳ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۱۰ مهلا اقاکاظم
اره!!!
از خدا که پنهون نیس از شما چه پنهون...من همیشه اینکارو میکنم!حتی با چایی مهمونای بدبخت!
فقط نه ک مامانم دید این حرکتو ...نمیزاره مهمونا طعم دستای منوبچشن...همین خوشون بخورن کافیه!!!خخخخ :)
پاسخ:
فاطمه: خخخخخخـ
اصلا نگران نباش من هم همینم
منم هستم
خخخخخ
پاسخ:
فاطمه:خخخخخـ 
خخخخخخ...
منکه چایی دوس ندارم.اصن نمیخورم...
فقط قهوه
پاسخ:
فاطمه: من نیز هم
ولی برا خودم میریزم هی انگشت میزنم توش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">