نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو
آخرین مطالب
نویسندگان
۲۷
مرداد ۹۴


پ .ن : اینو فاطی برا من آپلود کرده بود ولی خواست به کسی نشون ندم ولی من کی حرف گوش میکنم؟

نظرات  (۷)

زشته نکن خخخ
پاسخ:
آرامیس: خخخخخـ حال میده ببین خودت هم میخندی
خخخخخخ...
امان از دست تو آرامیس...
:)
پاسخ:
فاطمه: زهرا پیرم کرده پــــــــــــــــــــــــیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۹ لـــ♥ـــی لـــ♥ـــی
خخخخخ الان فاطی میکشت
پاسخ:
فاطمه: من آخرش سکته میکنم از دست این دختره
زندگی به اینا میگذره
پاسخ:
فاطمه: بعلهO__o
۲۹ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۲۷ 🌼yare deldar🌼
😄😄
پاسخ:
فاطمه: هـــــــــــــــعـــــــــی
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
فاطمه: چرا همه به این میخندن؟
وای خدااااا....خخخخخخخخ
پاسخ:
فاطمه: چرا آخه عرررررررررررررررررررررررررر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">