نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو
آخرین مطالب
نویسندگان
۱۰
شهریور ۹۴

آخرین خبر:اعتراف به قتل بیش از 10 نفر توسط یک خواهر و برادر چابهاری
تاریخ انتشار: 94/02/11 17:25

ماجرا را از خواهر سراغ مى گیریم که دختر دانشجوى دانشگاه آزاد چابهار که بعلت زیبایى خاص ظاهرى مورد آزار و اذیت خیابانى چند همدانشگاهى قرار مى گیرد.

ادامه مطلب را از زبان همان دختر دانشجو بازگو خواهیم کرد.

دختر دانشجو : من دانشجو رشته مدیریت هستم و اصالتا زاهدانی.

بعلت زیبایى خدادادى که دارم تو جامعه بیشتر مورد آزار و اذیت هستم تا توجه!.

عده اى از دانشجویان همدانشگاهى رشته عمران دانشگاه آزادچابهار به همین علت مزاحمم مى شدند و از طریق تلفن موبایل یا حتى شبکه هاى اجتماعى تحدید به آزار جنسى درصورت عدم مواقت خواسته هاشون مى شدم!.

بعلت ترس از حرفاشون موضوع را پیش برادر بزرگم درمیان گذاشتم و با ناراحتى و عصبانیت شدید داداشم مواجه شدم

 و……
 با تصمیم داداشم نقشه کشیدیم که مثلا من با خواسته هاى دانشجویان مزاحم موافقت کنم.…

همین هم شد….
قرار گذاشتیم آنها جمعه اردیبهشت سال 92 به منزل ما بیایند
و ……

داداشم داخل یکى از اتاق ها پنهان شده بود.
با ورود به خانه من نفر به نفر آنها رو به اتاق که من و برادرم بودیم صدا مى کردم و برادرم هرکدام رو به نوبت با چاقو به قتل مى رسانید.…!!!

……گروه تجسس آگاهى و خبرنگاران جویاى جنازه ها مقتولین بودیم که دختر با گریه نقل کرد که جنازه مقتولین به دریاه برده شده و آنجا انداخته مى شد.!

گروه تجسس آگاهى نیرو انتظامى چابهار اعلام کرد که ما در دو سال پیش چندین بار به منزل قاتل یا قاتلین مراجعه کردیم و هیچگونه مورد مشکوکى برنخوردیم…!!!

… که در این حال دختر دانشجو به مورد عجیب و نادرى اشاره کرد!!!
وی گفت: ما دیوارها و فرشهارو یکبار شستیم آنهم با کف کم و با مصرف آب کم!!!

ما خبرنگاران و گروه تجسس پلیس آگاهى چابهار به اتفاق پرسیدیم: با چى شستید که هیچ اثری بجا نمانده؟؟؟!!!

دختر گفت با گلرنگ ...

حالا همه:
 گل گل گل…
گل از همه رنگ…
فرشارو با چى میشورى؟!
 با شامپو گلرنگ…!!!

پاکسان به سلامت خانواده مى اندیشد ..…!

ضدحال بدی بود میدونم

ولی تبلیغاته میییییییفهمیییییییییی؟ زندگی خرج داره

نظرات  (۸)

خدا ازت نگذره ضدحال
بیا آپ کردم :)
پاسخ:
فاطمه: D:خدا مهربون تر از این حرفاست میگذره
اوووووووووووووووووووووووووووووووووووومدم
اوه اوه اوه 

تیترش چقدر ترسناک بود.
ولی جالب بود.
پاسخ:
فاطمه: اوهوم خیلی
بووووووووووق
پاسخ:
D:
واقعا عالی بود.
لطفا از وبسایت پکیج زمینی بازدید کنید.
پاسخ:
فاطمه: ممنون
آمدم
بهتر است به آینده مان بنگریم، چون قرار است مابقی عمرمان را در آن بگذرانیم.
:-( ایـــــــــــــــــ ـ ـ ـ ـــــــــش
پاسخ:
D:
۱۶ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۵۲ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
oh wi fi~~~~~~~~
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">