نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو
آخرین مطالب
نویسندگان
۲۶
بهمن ۹۴
بعضی ادما هستن ک دوس دارن به هر قیمتی ک شده زندگی کنن...
این ادما براشون اصلا مهم نیس این زندگی کردناشون داره زندگیه خیلیا رو ازهم می پاشه...
این ادما نمیدونن با شکستن دل ادمی اونواز زندگی کردن،
از عاشق شدن،
از دوباره از نو شروع کردن،
از به هدف رسیدن ،
شاد بودن ،
مهربونی ،
دوستی و خیلی چیزای دیه دور میکنه....
ما ادما چرا این همه با هم دشمنیم؟؟؟
ما ادما مگه با هم یکی نیستیم؟؟؟
پس چرا ادمی برای اینکه غرور خودش له نشه
غرور، احساس ، عقاید ،قلب و وجود ی ادم بی گناه و از بین میبره؟؟؟؟
ما ادما یاد گرفتیم هرچیزی ک جلو راه و جلوی هدفمون بود رو نابود کنیم...
مهم این نیس که یه روز دل خودمونم بشکنه ؟
مهم این نیس که دیه نتونیم به کسی اعتماد کنیم؟
ما ادما معنی درس زندگی کردنو هنوز نمیدونیم....
هنوز نمیدونیم که باید عاشق هم باشیم نه بیزار از هم ...
به امید درس زندگی کردن و عاشق هم دیگه بودن ...
 
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۶
بنیز جون

نظرات  (۶)

:(
۲۷ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۴۴ نـیـلـی خانوم
لایک نخودی
پاسخ:
این من نیستم بنیز😂😂

nokhod banoo jense postat fargh karde
mesle ghadima shad nistiii
:)
پاسخ:
:(
ببخشید میدونم ولی ......ببخشید
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۰۶ خانوم فیروزه ای ※※
:(
پاسخ:
:(
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۳۶ مهلا اقاکاظم
زهرماااااااااار و میدونی!!! >:(
الان من باید تو رو خفت کنم... نکبت!!
ببین یه سر به من نزنیا؟!!؟! جووونت درمیاد....حالا من دیگه پست نمیزارم به این معنی نیس ک دیگه نیستم!! هنو هستم...
اصن دیگه ازچشام افتادی.. :/
میمون...دلم برات تنگ بووووووووود! :(
تا ده بهت فرصت میدم بیای دست بوسیم وگرنه اغت میکنم! ( اغت رو اینطوری منویسنن؟؟)
پاسخ:
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییی سلام بیشعور
خوب من از کجا میدونستم تو هستی؟هااااااااااااااا
وای دلم برات تنگ شده
پست بذار آدم بفهمه هستی
تازه دو سه بار برات کامنت گذاشتم ج ندادی
تازهاگه اعق کنی اوغت میکنم
۰۱ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۴۰ فاطمه نظری
لایک
پاسخ:
ب وجودتون :)
بنیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">