نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو
آخرین مطالب
نویسندگان
۰۵
فروردين ۹۵

یه بیماری هست به اسم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"نه من بدبخت ترم" که در بین ایرانی ها شایع هست و فرد بیمار تلاش میکنه خودش رو بدبخت تر از دیگری نشون بده

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۵
فاطمه

نظرات  (۱۳)

خخخخخ آی گفتییییی خخخخخ

تازه از نوع تحصیلیش هم هست...مثلا به رفیقت میگی من یه درسو نخوندم خیلی ریلکس میگه تو که خوبی من 10 درس نخوندم:|
پاسخ:
اخ آخ اخ چ دوستایی پیدا میشه
دی:
😄😄😄😄😄
۰۵ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۳۰ مهســـــــــــــا ...
لایک دقیقا همینطوره...
پاسخ:
:)
۰۵ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۵۲ محمد ابراهیمی
چه بختی! که آدم  خودش را بدبخت معرفی کنه!
پاسخ:
بعله
خخخخخ لایک
پاسخ:
منم خخخخخخ
ممنون
من بدبختم :/
پاسخ:
سلام بدبخت
من بدبخت ترم
دی:
خخخ
پاسخ:
:)
سلام


فردا تولد یکی از دوستای گلم هس خیلی خوشحال میشم بیاید

و بهش تبریک بگید منتظرمツ
پاسخ:
سلام
حتمااااا
🌷
خخخ
پاسخ:
:))
دقیقا
پاسخ:
ممنون
۰۹ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۲۵ مــــــــ. یــ.مــ
والاااا بابا
پاسخ:
;)
سلام
جزء صدتای برتر بیان شدنتون مبارک
پاسخ:
من؟؟؟واقعا؟؟؟؟
وایییس آخ جووون
این تقصیر ما نیست. مسئولین ما رو بدبخت بار آوردن.

طرف میلیاردره، میره از مغازه 20 تا مرغ میخره که شاید بعد برجام گرون بشه.

مگه نه؟!
پاسخ:
شاید....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">