نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو
آخرین مطالب
نویسندگان
۱۱
بهمن ۹۵

دیروز نشستم فوتبال میبینم اعضای خانواده چپ میرن راست میان میگن دختر و چ ب فوتبال؟

د اخه من نمیفهمم مگه دختر پسر داره؟

یعنی من فوتبال ببینم اتفاقی برم می افته؟بعد پسر ببینه نمیافته؟

من نمیفهمم یکی بیاد توضیح بده ب من چرا نباید فوتبال ببینم؟

من فوتبال دوس

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۱
فاطمه

نظرات  (۸)

فوتبال که دختر پسر نداره
پاسخ:

میشه اینو ب پدر من هم بگی؟
۱۱ بهمن ۹۵ ، ۱۹:۴۸ محمد روشنیان
فوتبال دختر پسر نداره!
پاسخ:
مرسی واقعا
میشه اینو ب پدر من هم بگی؟
خوب احتمالا برای اولویت هایی که برای شما در نظر گرفته بودند این رو در اولویت اخر قرار دادند
پاسخ:
....
من فوتبال خیلی دوس
۱۲ بهمن ۹۵ ، ۰۰:۴۲ کوالای پیر
فوتبال که دختر و پسر نداره ~_~
احتمالا خانواده هم میخواستن کانالو عوض کنن 
بهونه میوردن :)))
پاسخ:
ندادنم :/
۱۳ بهمن ۹۵ ، ۱۱:۰۰ دچــ ــــار
من مخالف نیستم ولی بنظرت

فرقی نداره ؟ نظر خودت چیه ؟

پاسخ:
چی فرق نداره؟
فوتبال دیدن توسط ی پسر یا دختر؟ نه فرق نداره
😂😂😂
پاسخ:
:-*
زن و چه به فوتبال
زن باید قرمه سبزیش جا بیوفته
پاسخ:
هر کس ی نظری داره
و نظر شما ابدا قابل احترام نیست
و اگه بخاطر نوع تربیتم نبود جوابتونو میدادم
۲۴ بهمن ۹۵ ، ۰۹:۵۰ دچــ ــــار
امروزم فوتباله گفتم یادآوری کنم :)
پاسخ:
می دونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">