نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو
آخرین مطالب
نویسندگان
۲۹
بهمن ۹۵

دلم تنگ شده برای بودن

برای دیدن

دیده شدن

شنیدن و گوش دادن

قدیما خیلی بهتر بودم

حس میکنم دارم عوض‌میشم و از این عوض‌شدن حالم ب هم میخوره

من خودمو دوست داشتم چرا عوض‌شدم؟

چرا دیگه اون حالت های بامزه ک تو همه پیدا میکردم و باعث میشد نسبت ب همه حس خوبی داشته باشم رو دیگه نمیبینم؟

دیگه نمیتونم تو هر شرایطی ی چیزی برای خندیدن و خندوندن پیدا کنم

دیگه حتی نعمت گریه وقت و بی وقت هم ازم گرفته شده

قدیما تا عصبی میشدم و یا ناراحت زودی چهار تا اشک میریختم و تموم میشد ولی الان فقط نگاه میکنم

حس میکنم دارم میمیرم

شایدم مردم

نمیدونم چرا دارم چرت و پرت میگم

اوووف

 

خیلی دعا کنید

تا خودمو پیدا کنم علی یارتون

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۹
فاطمه

نظرات  (۱)

شما که اصلا نبودید که نخواین از این به بعد بیاین خخخخخخخخخ
ای آقا ؛ همه رفتن شما هم برید !
.
.
ان شاءالله هرچه زودتر به اون چیزی که دوست دارید برسید 
پاسخ:
بودم
پستم نمی اومد
نمیرم
میرم خودمو پیدا میکنم دستمو میگیرم محکم ک دیگه در نرم
بعد میام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">