نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو

بخندین لطفا

نخود بانو
آخرین مطالب
نویسندگان
۰۸
تیر ۹۴

لره شهید میشه میرن با خانوادش مصاحبه کنن....به زنش میگن یه خاطره بگو میگه روز آخر بهش گفتم نرو...
گفت من نرم خاکم غصب میشه...
.
.
.
 اگر بر کف پوتین دشمن ذره ای از خاک وطنم چسبیده باشد آن را با خون میشویم.....سردار شهید بروجردی.....
شرمنده ها جوک نبود ببخشید
من بلد نیستم هم وطنای ساده و بی ریامو به سخره بگیرم

نظرات  (۴)

۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۹:۱۹ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
فوق العاده زیبا بود
پاسخ:
نظر لطفتونه
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۹:۲۹ مهدی نیک بخت
با سلام خدمت شما دوست عزیز
وب بسیار جالبی داری!!!
برای تبادل لینک می توانید با ما همکاری کنید
متشکرم
اعلام امادگی در نظرات
بازدید وب خود را افزایش دهید
ما آماده ایم به محض اطلاع لینک می شوید
ما را با نام
گردوی بوانات و سلامتی
لینک فرمایید

gerdo-bavanat.blog.ir

خدا کنه اون دنیا ما رو هم شفاعت کنن
سلام
بسیار زیبا بود
آورین
پاسخ:
ان شاءالله
سلام
ممنون
کاریه که میتونم انجام بدم
۲۹ تیر ۹۴ ، ۲۳:۱۷ مهلا اقاکاظم
اخ اخ اجی های گلم معذرت..شما که دونفرین! پس یه سلام هم به دوست عزیزمون ارامیس کنم...ارامیس اسایش ....سلااااام اجی! حالت چه طوره؟ این اخری نظریه که الان میزارم...خسته شدم :| دوستان سخره یاصخره؟خخخخخخ اشتباه شد..منم کشته مرده ی ادبیاتمم! همون سخره درسته..خخخخخ
پاسخ:
فاطمه: اشکال نداره آرامیس اصن مهم نیس
خخخخـ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">